Bolt - pārsteigums :)
ne tik daudz sūdzība, bet pārsteigums par Bolt sadarbību ar klientiem juridiskām personām. Pirms pāris mēnešiem man grāmatvede prasīja pa summu kas novilkta, bet braucieni par tādu nebija. Labākais, ka Bolt noņēmis, bet piedāvā drošībai bloķēt karti un sazināties ar banku. Tur tā komunikācija tajā reizē bija bezjēdzīga.
tagad janvārī atkal noņemta mistiska summa 12,47 , bet tāds brauciens nav bijis...atkal mēģinām sazināties un tagad beidzot laikam kāds zinošāks konsultants angliski atbild:
I have checked the information in our system and see that this sum is responsible for the service fee charged from the business company. Bolt charges a service fee for each trip made using the business payment method. The fee for the previous month is charged at the beginning of a new month.
iedomājieties viņi tagad ņem Apkalpošanas maksu! Super! Labs biznesa modelis neko teikt. Tad jau varbūt lai ievieš kādu abonentu maksu :)
Komentāri (2)
lasiet savus līgumus, pirms apstipriniet.
Nenoliedzami! Tādēļ arī nesūdzos, bet informēju citus. Un par manis pieminēto iepriekšējo gadījumu es saņēmu šādas Jūsu konsultantu atbildes (ielieku tikai divas):
1. Ja Jums ir neatpazīts maksājums, aicinu vērsties bankā, lai risinātu situāciju. Labākajā gadījumā karti bloķēt un izveidot jaunu.
2. Sakarā ar to, ka maksājums nav noticis no Jūsu profila, padziļinātu informāciju sniegt nevaru. Vēršaties bankā pēc risinājuma.
riņķa dancis bija nepajokam un atmetu ar roku...tagad jau noteikti zināšu, ka tā ir "Apkalpošanas maksa" un painformējiet arī savus kolēģus, lai nestāsta klientiem pasakas, kā bija ar mani iepriekš. Paldies