Bolt taxi - Slikts serviss
Bolt naktī pietrūkst taksistu. Bieži atnāk īsziņa, ka nav pieejama neviena mašīna. Taksisti godīgi atbild, ka pa nakti braukt nav izdevīgi un arī ekonomiskā klase viņiem nav izdevīga. Bolt vadība, vai jums vispār klientus vajag? Vai arī jums vienalga? Risināt kaut ko vajadzētu, jo saistībā ar lokdaunu daļai cilvēku darbs sākas ļoti agri, reāli naktī, lai līdz mājsēdei 20.00 var paspēt visu izdarīt. Zinu, ka degviela dārga, bet klienti pie tā nav vainīgi.
Komentāri (15)
Ne jau Bolt taxi ir vainīgs, bet paši klienti.
Kad būsiet gatavi maksāt, tad būs arī taxisti, bet kamēr gribēsiet pa pusvelti braukāties nekas nemainīsies.
Gribi braukt tad esi arī gatavs maksāt
Tak cilvēki ir gatavi maksāt! Nav jau kam maksāt!
Tak nemaz nepiedāvā pa nakti dārgos takšus. Nav piedāvājuma, nav arī iespējas samaksāt un aizbraukt.
Man vienalga, cik maksā. Ja ir raksis, esmu maksājusi arī pa dārgo, lai tikai uz darbu paspētu.
Kas tā par loģiku uzbraukt klientiem? Tad paceļat venu un normālu servisu piedāvājiet!
Attieksmes dēļ pat pa lēto vairs negribas braukt. Es maksāju par servisu un attieksmi, bet ja pat pa dārgo cenu ir slikts serviss, nu tad man tas nav vajadzīgs.
Tad paceliet cenas, lai cilvēki var aplikācijā samaksāt un tikt, kur viņiem vajag!
Tas komentārs vairāk vadībai domāts, lai aprēķina visu tā, lai normālu servisu var nodrošināt, arī kad degviela sadārdzinās. Runa nav par cenu.
Ļoti laicīgi pieteikts taksis (pieteikts dienu iepriekš) naktī pēdējā minūtē pirms izbraukšanas piezvana un pasaka, ka neesot izdevīgi pie manis braukt, jo pārāk daudz kilometri jābrauc un man jāmeklē cits taksis. Nu tad nestrādājiet par taksistiem, ja jums nav izdevīgi! Nečakarējiet klientus. Vai vismaz neapstipriniet to neizdevīgo braucienu. Nevar neko saplānot, ja pēdējā brīdī atsaka. Klienti nav vainīgi, ka degviela ir dārga! Labāk lietū pa nakti iešu ar kājām uz darbu, vismaz varēšu rēķināties ar konkrētu ierašanās laiku! Paldies citam taksistam, kurš bez iebildumiem atbrauca pie manis to pašu attālumu. Atā Bolt, par vienu klientu mazāk. Plus sliktas atsauksmes par jūsu servisu maniem draugiem un radiem.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Tad nepieņemat pasūtījumus, ja nevarat izpildīt!
Jeba*j, tu dusmīga. Redzi, nezinu, kā LV, bet Krievijā daudzas aplikācijas uzreiz nerāda pilnu brauciena info, bet tikai tad, kad jau esi pieņēmis pasūtījumu. Pietam lv klienti tevi par tā jau lēto ceļu vēl čakarē. Tev vajadzēja nevis gudrināties komentāros, bet paprasīt taksistam viņa ciparu un braukt. Neesi tu gatava maksāt, ja jau sarunāt neprati! Normāls taksis nedrīkst maksāt lētāk par autobusu, ja brauc četratā.
Darbs maksā, tāpēc vajag cair aplikāciju.
Viņi saka taisnību, ka nav izdevīgi pat ar visām augstājām cenām. Boltam nebūs ne silts, ne auksts dēļ dažiem klientiem, kas var pat būt mērams simtos. Atskaitot aplikācijas ir arī tel. numuri protams cenas attiecīgas. Par darbu runājot ir tāda lieta, kā pašapliecinājums.
Starpcitu gribu vainot, tad vaino valdību par to ka kompānijām apgrūtināja dzīvi.