AtrisinātaBolt - Slikts serviss elektroskūteri (tāda nav vispār)
Pagājušajā nedēļā, pirmoreiz izmēģinot bolt elektroskūteri, radās problēma ar tikko uzinstalēto bolt aplikāciju. Tā neļāva pabeigt braucienu. Ziņoju bolt par savu problēmu visos iespējamos veidos - gan aplikācijas atbalsta sadaļā, gan uzrakstot ziņu facebook lapā, gan nosūtot epastu uz [slēpt]@bolt. Eu. Atbildes nekādas. Zvanīju arī uz vienīgo pieejamo klientu atbalsta (!) telefona nm +371 661 640 36, kas faktiski ir visīstākā fikcija, jo izrādās, ka ieejošos zvanus nemaz nepieņem! Velti gaidījis kādu atbildi, pēc apmēram 2 stundām savai problēmai atradu risinājumu pats un beidzot spēju pabeigt savu braucienu aplikācijā. Laikam jau lieki teikt, ka visu šo laiku bolt turpināja skaitīt laiku par skūtera izmantošanu, un rezultātā saņēmu iespaidīgu rēķinu. Uzrakstīju bolt epastam sūdzību par šo gadījumu, lūdzot atmaksāt no manis iekasēto summu par laiku, kamēr skūteri netiku izmantojis. Atbildi nedēļas laikā tā arī neesmu saņēmis.
Nevienam neiesaku izmantot kompānijas, kurām nav klientu aatbalsta servisa.
Pēc gandrīz 2 nedēļu gaidīšanas Bolt tomēr ar mani sazinājās, un problēma tika atrisināta. Nauda par pakalpojumu, kurš man sagādāja neērtības, tika man atskaitīta atpakaļ pilnā apjomā. Pretenziju pret BOLT vairāk nav.
Pievienot komentāru