Bolt Services - Biroja neprofesionalitāte
Nebiju braucis pusgadu. Konts tiek bloķēts. Rakstot ēpastu, katrs darbinieks atbild ko citu. Uz jautājumu, kad varētu tikt atkal aktivizēts konts atbild ar to, ka jāgaida Rinda, kad varēs veikt apmācības, kaut arī iepriekšējā ēpastā tika atsūtītas un izietas apmācības. Piebilstot, ka citi vadītāja gaida mēnešiem. Uz jautājumu, vai Rindā varētu ilgt mēnešiem, lai varētu sākt strādāt, atbilde ir nezinu. Kā var reiķināties, ja ir parakstīti līgumi, internetā nav nekādu izmaiņu par to, ka kontu aktivizēšana ir iesaldēta?
Labdien,
Mums ir žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze.
Lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju, lūdzu, atsūtiet mums e-pastu uz [email protected].
Gaidīsim Jūsu ziņu, lai varam palīdzēt!
Ar cieņu,
Bolt komanda
Pievienot komentāru