www.sudzibas.lv Bolt Nesaņemts rēķins

Bolt - Nesaņemts rēķins

21.09.19. 1.50 naktī no lidostas "Rīga" izsaucu bolt taksometru. Rēķinu uz savu e-pastu neesmu saņēmusi līdz pat šim brīdim (23.09.19.) . Esmu sūtījusi vairākus e-pastus ar aicinājumu man atsūtīt rēķinu, taču bez rezultātiem. Tajā pašā brīdī, kad novērtēju braucienu ar trijām zvaigznītēm, e-pastu par to, kas nav mani apmierinājis braucienā, saņēmu zibenīgi.

23.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 26.09.2019

Labdien,

Ja apmaksu veicāt ar kartes maksājumu, tad rēķinu Jūs varat lejupielādēt no brauciena atskaites, ko saņemat savā e-pastā. Nepieciešamības gadījumā Jūs varat arī ieiet savā Bolt aplikācijā, sadāļā "Braucienu vēsture", lai atkārtoti nosūtītu sev uz e-pastu brauciena atskaiti.
Savukārt, ja brauciens tiek apmaksāts ar skaidru naudu, tad čeku saņemat uzreiz no vadītāja brauciena beigās.

Ar cieņu,
Bolt

ž

Komentāri (1)

A aicis24 24.09.2019

Nesapratu,kādu rēķinu jūs gribat saņemt uz e-pastu?Jo parasti taxim samaksā vai skaidrā naudā,vai arī jums novelk no kartes automātiski,ja karte ir piesaistīta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes