Bolt - Nekvalitatīvi pakalpojumi
Pieteicu Bolt taxi redzot aplikācija gaidīšanas laiku 3 minūtes! Pēc dažām minūtēm skatos un redzu, ka gaidīšanas laiks ir 34 minūtes, tad 38 minūtes un tikai tad parādījās informācija par to, ka šoferis vēl izpilda iepriekšējo izsaukumu. Atteicu. Pieteicu vēlreiz (plānojamais gaidīšanas laiks 4 minūtes) . Rezultātā šoferis ta arī neatrada, ka piebraukt izsaukuma vietai (kaut gan tur auto brauc un gaidīju tieši stāvvietā) aptuveni pēc 40 gaidīšanas minūtēm vienojāmies, ka pienākšu pati pie tas vietas, kur viņš stāv (gāju 30 grādos ar bērniem un somām un auto krēslu lielu attālumu) . Bet arī tur šoferis braukājis riņķī, garām un ne uzreiz mani ieraudzīja. Piedāvājis nākt arī tur viņu meklēt, kaut gan pateicu konkrēti, pie kurām durvīm esmu.
No 1. Taxi pieteikuma līdz brīdim, kamēr tomēr satikāmies un sākām braukt pagāja vesela stunda!
Ziņoju klientu atbalsta centram. Solīja noskaidrot situāciju. Ziņu nav. Nauda ieturēta
Labdien,
Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi!
Lai izskatītu šo gadījumu un Jums palīdzētu, mums vajadzētu zināt Jūsu telefona nr., ar kuru esat reģistrējusies Bolt aplikācijā, kā arī šī izsaukuma laiku. Lūdzu, atsūtiet to mums uz [email protected], un mēs Jums noteikti palīdzēsim.
Ar cieņu,
Bolt
Paldies par atbildi. Ka rakstu esmu jau zinjojusi Bolt atbalsta centram un spriezhot pec sarunats sapratu, ka ir skaidri zinams, par kuru telefona numuru un par kuru situaciju iet runa. Bet ja nu ar vienu zinjojumu nepietika, tad laikam ari jau raksta. Jabut risinajumam, ka palidzet auto vaditaja situacija, kad ari ar navigaciju netiek lidz izsaukuma adresei. Var but jaapkopo dati par tadam adresem un jaizsniedz viniem informacija
Komentāri (2)
Sveiki , vēlos pateikties paldies Edgaram Mihailovam par to ka viņš ir ļoti sakarīga un ļoti atsaucīgs šoferis , visiem ieteiktu!
Jums nudien pacietiiba apbriinojama..veel piedevaam taadaa karstumaa..