Bolt - Nauda
Vai tiešām Jums ir prakse ņemt naudu dubultā ? Paņēma no manis divas reizes no bankas konta. Kad beidzu braukt un vēl vēlāk. Divas reizes viena un tā pati summa - 8 EUR. Vai tas ir tā korekti ? Ari nekādas komunikācijas ar Jums. Lūdzu atbildiet uz e-pastime un atgrieziet manu pārmaksu vai arī piešķiriet kādu bezmaksas braucienu par man sagādātajām neērtībām šodien.
Labdien,
Pēc Jūsu aprakstītās situācijas varam spriest, ka papildus ieturētie 8€ ir īslaicīga autorizācija, kas tiek veikta, lai pārbaudītu aplikācijai pievienoto bankas karti. Autorizācija tiek veikta gadījumos, kad aplikācijai tiek pievienota jauna bankas karte vai arī tad, ja esošā karte nav ilgāku laiku izmantota. Šo summu Jūs saņemsiet atpakaļ savā bankas kontā 3-5 darba dienu laikā (atkarībā no bankas, ko izmantojat).
Gribējām arī atgādināt, ka problēmsituāciju gadījumā Jūs varat sazināties ar Bolt klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt gadījumu un Jums palīdzēt.
Ar cieņu,
Bolt
Komentāri (1)
Iesniedziet bankā reklamāciju. Iemesls - dubultā noņemts darījums. Banka atgriezīs ātri un bez ceremonijām.