Bolt - Krāpšana
Jau ne pirmo reizi ir situācija, kad brauciena sākuma tiek uzrādīta viena cena, bet nokļūstot galamērķī - jau cita.
Ceļā devos 24.10.2019 ap plkst 7.20 un finišēju 7.34 pēc aplikācijas sniegtajiem brauciena datiem. Sastrēgumu šajā laikā nebija, kā arī nebija citu aizkavējošu apstākļu. Šķiet, ka tiešām tiek veikta klientu maldināšana.
Nepietiek jau ar šo apstākli, papildus pēkšņi paaugstinātai cenai, man nesaprotamu iemeslu dēļ summu nekādi nav iespējams noņemt no konta, lai arī bankas konts ir darba kārtībā un līdzekļu pietiek, kā arī mani vēl bombardē ar e-pastiem un paziņojumiem aplikācijā (ekrāna attēls pielikumā) .
Vēl gribēju piebilst, ka varat neatgādināt, par manu iespēju ar jums sazināties un atrisināt problēmu nerakstot sūdzību.
Acīmredzot, ka nē, Jo aplikācijā atvēru sarunu ar uzņēmuma darbinieci, bet problēma netika atrisināta. Un vēlāk radās problēma ar nespēju noņemt no kartes brauciena summu.
Sveiki,
Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi! Diemžēl, nezinot konkrētā brauciena detaļas, mēs nevarēsim palīdzēt, tāpēc lūgums atkārtoti sazināties ar klientu atbalsta komandu, sūtot ziņu caur aplikāciju vai uz [email protected].
Ar cieņu,
Bolt
Komentāri (2)
Pat nepievienoju savu karti klāt.
Vienmēr maksāju ar skaidro, tad jau neko lieku nevar novilkt no kartes un kaut kā summa nekad arī nemainās tajā gadījumā.
Par atceltu braucienu viņu dēļ arī nekad neko nenovilks, tad var braukāt ar boltu bez problēmām.
Cik liela tad bija tā cenas starpība?