www.sudzibas.lv Bolt Diskriminācija

Bolt - Diskriminācija

Bolt pakalpojumus sanāk izmantot diezgan bieži un pārsvarā viss ok, taču neizprotama ir bolt taksometra politika transportējot bērnus. Kāpēc tiek piemērots tik procetuāli augstāks tarifs šai klientu grupai? Cik ir ceļots, nekur citur gan tā nenotiek. Turklāt, vai bērnu sēdeklītim nebūtu jābūt katrā automašīnā? Šodien situācija, kad bolt šoferis pat neatvēra automāšīnas durvis, jo nav izvēlēts bērnu tarifs. Savā ziņā uzskatu, ka tā ir konkrētas klientu grupas diskriminācija. Manuprāt, taksometra būtība ir tajā, ka tas ir ērti un ātri pieejams ikvienam, tajā skaitā bērniem, bez cenu sadārdzinājuma.

08.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (10)

( ( ͡❛ - ͡❛) 08.10.2024

(ar nokavējumu par iepriekšējo periodu)

( ( ͡❛ - ͡❛) 08.10.2024

Gļuks.
Kauna nav ekonomēt uz bērna drošību un izvēlēties lētāku tarifu cerībā, ka vadītājs atļaus braukt ar bērnu bez bērnu sēdekļa?

J Jānism 09.10.2024

Pareizi
Jūs savā auto ar vedat bez bērnu sēdekļiem?
Vienigais ko bolt nepareizi dara nedod viennozīmīgi saprast ka parastais tarifs nav bērniem

S Smadzen'sVaig? 08.10.2024

Mīci veci ar mašīnu...

Velvetpopstar 08.10.2024

Ne visiem ir sīkie.

Dusmīgais Ainārs 08.10.2024

Pēc tādas loģikas trolejbusos arī jābūt bērnu sēdeklīšiem , jānēsā līdzi savs bērnu sēdeklis un nebūs problēmu 😏

G Gulbenietis 09.10.2024

Labs bērnu krēsls maksā ap 100 eur. Plusā vēl vajag to gulošo variantu. Tas viss aizņem papildus vietu bagāžniekā. Krēsliņus ir jāmazgā, jo sīkie ķēpā visu. Vispār bērni arī traucē braukt pie stūres ar bļaušanu. Rudens dubļi tikai saasina situāciju. Piecūkotā autiņā nākamo pasažieri nepaņemsi. Aliņu šiem vecākiem arī aizliedz dzert salonā un diskriminē.

J Jānism 09.10.2024

Pats kresls nav jāmazgā bet besi kad auto tiek sacūkots īpaši ziemas laikā un rudens

J Jānism 09.10.2024

Esmu bolt taxi šoferis, tā nav diskriminācija, bet pirmkārt jā bērnu sēdeklis aizņem papildus vietu
Ja man ir nākamais klients ar 4 koferiem tā ir mazliet neertība. Jūsu 4g vecais bērns diemžēl nesaprot elementāras pieklājības normas piemēram mierīgi sēdēt nespārdīt sēdekļus, citi pat pamanās ar kājām staigāt pa sēdekli! Tas ir mans laiks pēc tam tīrīt auto. Ko darīt ja auto netīrs un jau nākamais klients? Ja es izeju no līnijas es zaudēju pasūtījumu kas pienāk pa ķēdīti. Ņemot vēro šo visu tarifs ir adekvāts. Es gan bieži tāpat paņemu par parasto tarifu tas laiks ko es nočakarēju atbildot uz vaditaja limena samazināšanu ir ar dārgs parasti to ātri izlabo. Jo jūs gudrinieki viens no 10 pamanaties atzimet ka vaditajs prasija atcelt. Es neko neprasu ja man nav sedekļa es pec csn noteikumiem nevaru vest un punkts.
Nevarat pat simboliski dzeramnaudu atstāt kad es tāpat vedu kaut 1eur. Tapec ar dažreiz vienkārši atsaku. Ja esmu centrā kur koeficients liels. 100eur tiesa tas paliktnis nemaksā 30 eur. Šoferis tur bieži vispār nav vainīgs. Mēs tos auto irejam ja beņķa nav es neiešu pa savu naudu pirkt
Vest bez un saņemt sodu vai nedod dievs avārija jus piespradzejiet bernam ap kaklu un es bušu vainīgs.

ž žurcis 09.10.2024

Jažemāķ!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes