www.sudzibas.lv Bolt Apkalpošana

Bolt - Apkalpošana

1.17. Un 18. Decembrī braucu ar bolt taxi, pirms katra brauciena tika iekasēti 5eur pluss brauciena cena. Rakstīju uz atbalstu, teica, ka 3 līdz 5dd argriezīs naudu, bet tas nav izdarīts. Arī uz turpmāko saraksti neatbild.
2. Gaidīšanas laiks neatbilst reālajam laikam.
Pakalpojumu vairs neizmantošu.
Paldies

27.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Bolt Support Pārstāvja atbilde 30.12.2019

Sveiki, 

Mums ir ļoti žēl dzirdēt, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze ar Bolt. 

Kad aplikācijai tiek pievienota jauna bankas karte, Bolt veic īslaicīgu tās pārbaudi jeb autorizāciju, lai pārliecinātos par kartes derīgumu un izvairītos no krāpnieciskām darbībām ar Jūsu maksājumu karti. 

Jāpiebilst, ka Bolt no savas puses rezervēto summu netur. Tiklīdz autorizācija ir veiksmīgi notikusi, nauda uzreiz tiek no Bolt puses atbrīvota. Ja naudas atgriešana nav notikusi 5 darba dienu laikā, lūdzam sazināties ar savu banku, lai noskaidrotu, kāpēc ir aizkavēšanās. 

Ar cieņu, 
Bolt 

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes