Bolt Food - Slikts serviss
Gandrīz katru dienu izmantoju Bolt Food pakalpojumus, lai pasūtītu pusdienas uz ofisu.
Šodien sastapos ar ļoti nepretimnākošu un vienaldzīgu attieksmi no support komandas puses.
Ap plkst.12: 00 veicu pusdienu pasūtījumu no Bolt Food. Atzīmētājs piegādes laiks no restorāna bija 40-45 min. Veicot pasūtījumu un restorānam pieņemot pasūtījumu laiks tika nomainīts uz pusotru stundu. Vienas minūtes laikā sapratām, ka tik ilgi gaidīt nevarēsim, jo strādājot ofisā ir vairākas sapulces un nākamā pauzīte būs tikai ap 15.00.
Uzreiz (minūtes laikā) uzrakstīju bolt supportam lūdzot pasūtījumu atcelt (iepriekš kādas 2 reizes biju sastapusies ar līdzīgu problēmu un viss tika atrisināts dažu minūšu laikā) , kā arī atradām vietu no kurienes piegāde var notikt ātrāk un caur boltu pasūtījām no jaunas vietiņas.
Vispirms supports ilgi neatbildēja un kad atbildēja (pēc 20 min) , tad teica, ka pasūtījumu atcelt nevar (kaut arī vēl bija jāgaida 1h un 10 min) .
Vairākas reizes skaidroju cik svarīgs ir piegādes laiks un būtu saprotams ja tas atšķirtos uz 15 min, bet ne divreiz lielāks.
No supporta cerēju pretimnākošāku attieksmi, jo beigās saņēmām divus pasūtījumus. Protams, otrs pasūtījums nebija vajadzīgs un pirmās pusdienas jau sen bija apēstas. Uz rītdienu ari atstāt nav vēlmes, jo ja pasūtam ēdienu tad ceram to saņemt svaigu un karstu, to naudiņu mēs būtu iztērējuši nākamajā dienā un paliktu bolt klienti.
Pēc tādas attieksmes nav vēlmes palikt par klientu, jo klientu ne tikai maldina, bet arī nenovērtē.
Komentāri (1)
Bolt food atbalsta dienestā strādā tikai dauņi, tas sen zināms.