www.sudzibas.lv Bolt Food Sliktākais klientu serviss, kādu jebkad esmu piedzīvojis, absolūts fiasko

Bolt Food - Sliktākais klientu serviss, kādu jebkad esmu piedzīvojis, absolūts fiasko

Tas ir zemākais iespējamais servisa līmenis, kāds pastāv. Pat zivju paviljons Centrāltirgū darbojas labāk nekā šis haoss. Jūsu kurjeri ir pilnīgi nespējīgi – ne latviski, ne krieviski, ne angliski, viņiem nav ne mazākās saprašanas par navigāciju, autovadīšanu vai elementāru loģiku. Viņi izraisa avārijas katru dirnu, pārvietojas ar mirstošām grabažām, kas izskatās kā izvilktas no metāllūžņu izgāztuves, un katru dienu pierāda, ka viņiem ir mazāk saprāta nekā slapjam kartonam. Šādi izskatās standarta Bolt Food pieredze: restorāns, no kura pasūtu (un nē, nevis kebabi vai hesītis, bet pilnvērtīgs restorāns ar rēķinu 60+ EUR), pagatavo ēdienu laikā un viss sākumā šķiet ok. Tad sākas haoss – kurjers stundām ilgi riņķo ap restorānu, jo vai nu nesaprot karti, vai arī vispār nesaprot, ko dara, it kā viņam būtu navigācija no pagājušā gadsimta. Kad beidzot viņš to paņem, vēl 30 minūtes “brauc”, lai gan līdz manai mājai ir 10 minūtes ar kājām, bet nē, viņš pat nespēj atrast adresi. Un pats labākais – atnāk ziņa “I am here”, bet viņš sēž savā sagruvušajā lūznī kilometra attālumā un pat necenšas atrast ieeju. Rezultāts? Auksts, neēdams ēdiens, jo kurjers nespēja atrast ceļu. Bieži vien kaut kas no pasūtījuma ir “mistiski pazudis”, jo šie ģenialitātes paraugi vienkārši piesavinās produktus. Un tad sākas klientu atbalsta murgs – automatizēts čats, kas nekad neko neatrisina, kur reālu cilvēku var dabūt tikai pēc simt pieprasījumiem, un pat tad viņš tikpat labi varētu būt vēl viens bots, jo atbild uz tiem pašiem tekstiem un pēc pāris minūtēm aizver čatu, pirms vispār var paspēt atbildēt. Un ko jūs piedāvājat kā “kompensāciju”? 1 eiro! It kā tas kaut ko mainītu pēc tam, kad esmu gaidījis stundu un saņēmis aukstu un bojātu maltīti, kas neatbilst tam, par ko esmu samaksājis. Tas nav klientu serviss, tas ir atklāts izsmiekls. Salīdzinājumā ar Wolt jūs izskatāties pēc vislielākās izgāšanās pārtikas piegādes industrijā. Visi mani paziņas jau ir izdzēsuši jūsu aplikāciju, jo neviens negrib šo murgu. Es cietu par ilgu, jo viens konkrēts restorāns bija pieejams tikai pie jums, bet pat tas vairs nav tā vērts – jūs kā uzņēmums esat pilnībā izgāzušies. Es ceru, ka jūs drīz bankrotēsiet, jo ar šādu attieksmi jūs neesat pelnījuši pastāvēt. Jūsu “serviss” ir absolūti nederīgs, jūsu klientu atbalsts ir nekas vairāk kā tukša vieta, un jūsu piegādes sistēma ir vislielākā izgāšanās, ko pārtikas piegādes industrija ir redzējusi. Ja jūs domājat, ka šis ir “vienkārši dusmīgs klients”, tad padomājiet, cik reizes klientam jābūt piečakarētam, lai uzrakstītu šo atsauksmi. Un tiem kuri rakstīs “Nevari pats aiziet pakaļ vai gatavot ēdienu?” Varu atļauties to nedarīt.

20.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (10)

D Dullakais 20.02.2025

Jā pedēja pussgada laikā ir ļoti krities Bolts pilnīgi izdēsu profilu un lietoju tikai Wolt.

Artūrs. S 20.02.2025

Arī pārgāju uz Wolt, pēdējā gada laikā kaut kāds murgs notiek es zveru. Vēlos arī lai Bolt Taxi kāds aizvieto beidzot un novāc no ielām Bolt skūterus pie reizes!

K krāslavietiss 20.02.2025

Artūr, tu vēlies arī adekvāti sākt maksāt par taksometru?

Artūrs. S 20.02.2025

krāslavietiss, es skatos, ka tu paliec apsēsts ar mani – komentē zem katra mana posta, seko manai aktivitātei komentāros, laikam bez manis dzīvot nevari?

D Dullakais 8 st atpakaļ

A viņš zem visiem postiem komentē, garlaicīga dzīve laikam :(

Artūrs. S 4 min atpakaļ

Dullakais, ja godīgi tas ir ļoti skumji un pat nedaudz nožēlojami. Laikam Latgales laikos galīgi nav ko darīt

A aped_sudus 20.02.2025

identiska pieredze, pargaju uz wolt

J Jason Kreicer 20.02.2025

Nu viņiem ir pilnīgi absolūti vienalga

A Adagio 23 st atpakaļ

Nu klientu serviss viņiem ir galīgi garām, mana atveda jēlu karbonādi, mēģināju dabūt kompensācija 3 reizes ar dažādiem operātoriem, visas trīs reizes mēģināja atpirkties ar 1€ kaut arī uzņēmums bija gatavs kompensēt pilno summu, man apnika šis teātris izdzēsu aplikāciju un laimīgs dzīvoju jau pusgadu

Artūrs. S 20 st atpakaļ

Bolt un viņu leģendārie 1 EUR kompensācijas – jā, tiešām izglābj situāciju, kad čeks bija 70 EUR. Klauni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes