Bolt Food - Slikta serviss
Vēlējos pasūtīt Bolt aplikācijā ēdienu uz mājām no Hesburger .
Man aplikācijā ir iestatīta mana adrese .Atrodos Rīgā .
Meklētājā ierakstīju Hesburger ,no piedāvātajiem variantiem izvēlējos "Katoļu" Hesburger restorānu.
Piegāde ap 2 eiro ,piegādes laiks 20-40 min . Pasūtu.
Paiet laiks ,zvana kurjers "Katoļu" Hesburger atrodas Jelgavā . Kurjers ēdienu nodod atpakaļ iestādei un sazinājās ar Bolt .
Protams ,rakstu Bolt palīdzībai.
Man atbild ar standarta iekopētajām frāzēm - ka viņi nevar nomainīt datus manā aplikācijā utt. Es neesmu teikusi,ka kāds ir izmainījis datus .
Viņi man atbild ,ka ja es esmu iestatījusi savu atrašanās vietu/adresi (kura manā gadijumā ir Rīga) ,tad aplikācija man izmet tuvākos restorānus ! Nu,tad kādēļ tur bija Jelgavas restorāns !?
Bolt palīdzība sākumā atbildēja ar standarta frāzēm ,tagad ignorē !
Nu ,ļoti žēl ,ka nevēlas iet uz kādu kompromisu ,lai nezaudētu klientus . Vīrs katru darba dienu pasūta ēdienu uz ofisu no Bolta ,būs jāpāriet uz Wolt food .
Komentāri (1)
Ja uzņēmums pilnīgi nekā nerisina problemas, vai nu nevēlas vai nu nespej, sudziba PTAC atri izmainis situaciju, par pakalpojumu ir samaksats, pakalpojums nav sanemts, nauda nav atgriezta. Kurjeri reti kurš spej komunicet valsts valodā