www.sudzibas.lv Bolt Food Krāpšana, klientu serviss

Bolt Food - Krāpšana, klientu serviss

03.11.2024. Pasūtīju maltīti par 25€ un gaidīju piegādi. Vairākas reizes piegādes laiks bija pagarināts un pēkšņi pasūtījuma statuss mainījies uz "Piegādāts", bet nekas nav. Izgāju ārā, neviena nav, pasūtījuma nav. Mēģināju sazināties ar kurjeru (aplikācijā ir tāda iespēja), bet man atbildēja kāds autoatbildētājs angļu valodā.

Pēc tam sazinājos ar Bolt Food atbalstu un viņi teica ka kurjers mēģināja sazināties ar mani vairākas reizes, bet itkā es neatbildēju. Tomēr kurjers nekad nesazinājas ar mani. Galu galā viņi atteica atmaksai un vairs neatbildēja, tikai novēlēja jauku dienu.

Saraksts ar atbalstu ir pievienots.

04.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (1)

L LS_ 04.11.2024

Problēma tajā ka bolt food pats pārģenerē telefona numurus, lai ne kurjers, ne klients nezinātu īsto telefona numuru personas datu aizsardzības dēļ. Ģenerēšana ne vienmēr notiek veiksmīgi, jo pēc paša pieredzes esmu zvanījis klientiem lai informētu ka ierados norādītajā adresē vai lai precizētu saņemšanas vietu, un klients itkā nav sasniedzams, bet pēc tam klients saka ka nav saņēmis zvanu. Jautājums ir kāpēc piemēram venipak atļauj izmantot īstos telefona numurus, bet bolt ģenerē citus? Būtu vieglāk gan klientam, gan mazāk problēmu kurjeram.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes