Bolt Food - Krāpšana, klientu serviss
03.11.2024. Pasūtīju maltīti par 25€ un gaidīju piegādi. Vairākas reizes piegādes laiks bija pagarināts un pēkšņi pasūtījuma statuss mainījies uz "Piegādāts", bet nekas nav. Izgāju ārā, neviena nav, pasūtījuma nav. Mēģināju sazināties ar kurjeru (aplikācijā ir tāda iespēja), bet man atbildēja kāds autoatbildētājs angļu valodā.
Pēc tam sazinājos ar Bolt Food atbalstu un viņi teica ka kurjers mēģināja sazināties ar mani vairākas reizes, bet itkā es neatbildēju. Tomēr kurjers nekad nesazinājas ar mani. Galu galā viņi atteica atmaksai un vairs neatbildēja, tikai novēlēja jauku dienu.
Saraksts ar atbalstu ir pievienots.
Komentāri (1)
Problēma tajā ka bolt food pats pārģenerē telefona numurus, lai ne kurjers, ne klients nezinātu īsto telefona numuru personas datu aizsardzības dēļ. Ģenerēšana ne vienmēr notiek veiksmīgi, jo pēc paša pieredzes esmu zvanījis klientiem lai informētu ka ierados norādītajā adresē vai lai precizētu saņemšanas vietu, un klients itkā nav sasniedzams, bet pēc tam klients saka ka nav saņēmis zvanu. Jautājums ir kāpēc piemēram venipak atļauj izmantot īstos telefona numurus, bet bolt ģenerē citus? Būtu vieglāk gan klientam, gan mazāk problēmu kurjeram.