SIA Bite Latvija, bite.lv - Patērētājs vismazākā uzņēmuma vērtība.
Līgumā ar maziem burtiņiem ir minēta patērētājam būtiska informācija, attiecīgi, ja mainat operatoru, jāsamaksā rēķins par pilnu mēnesi, cilvēki esiet uzmanīgi ar šo pakalpojuma sniedzēju. Kā arī mēneša maksu uzņēmums piestāda ne pēc parakstītā līguma, bet pēc vēlmes, patērētāju tikai informatīvi informējot ar spam email un nostādot fakta priekšā, ka turpmāk rēķins būs par 3 eur, - lielāks.
Acīmredzami uzņēmumam klienti ir vismazākā vērtība un bizness balstīts uz savu klientu apkrāpšanu.
Komentāri (1)
Pamodies? Nu var būt tomēr ir jēga palasīt līgumu, kuru tu paraksti pirms tam ne kā grābt visu pēc kārtas, ko tev dod un parakstīt visu pēc kārtas, ko tev liek priekšā. Ir tikai divas neizmērojamas lietas - visums un cilvēka stulbums.
Viss pakāpēniski paliek dārgāks. Kad desa ir kļuvusi veikalā pār 1.- EUR/kg drāgāka tu taču neskrien pie kases un nesit ar luņķi pa leti, bļāujot, ka klienti jums nav vērtība. Tā arī te. Nepatīk jaunie tarifi - brīva, ir vēl citi divi operatori. Tiesa ja esi paņēmusi telefonu un nomaksu, nāksies dzēst saistības pilnībā. Jo tu jau izdomāji lauz līgumu. No otras puses padomā, ko tavā dzīvē maina 3.- EUR mēnesī. Pat viens bārā izdzerts kokteilis ir dārgāks.