BITE - Telefona garantija
Labdien. Vēlos darīt zināmu par bites garantiju saistību nepildīšanu. Pirms nepilniem diviem gadiem nopirkām meitai jaunu telefonu bites salona Ogre. Pēkšņi viena vakara ap pūl desmitiem telefons nestrādā. Pēc pirkuma čeka garantija ir līdz ša gada decembrim. Vedam uz bites salonu Ogre. Pēc divām nedēļām saņemam zvanu, ka ir nolausta kāda tur ķepina un ka mums jāmaksā par to ir 43 eiro. Bet ka viņa nolūza??!!!! Telefons ir laba kartība un nav kritis, šim karte ka ielikta ta nav ara ņemta. Tad kur paliek tā garantija??!!!! Vai bite rīkojas negodīgi pret klientiem?? Griezāmies pateretāju biedrība un esam gatavi tur rakstīt iesniegumu pret biti un aicināt neatkarīgo ekspertu. Šobrīd mūsu Ģimene ( 6 cilveki) plāno aiziet no bites, kura ka klienti mēs bijām vairāk ka 4 gadus. Uzskatam ka ta ir negodīga rīcība un ka bite nepilda savas saistības.
Paldies.
Problēma nav atrisināta. Un neticam ka atrisināsim. Ticības bitei vairs nav.
Komentāri (10)
Bite nav telefona ražotājs ne serviss. Tad kad telefons tiek isniegts Bites centrā, viņi, kā visi pārējie pārdevēji, telefonu nogādā ražotāja pilnvarotajā servisā. Serviss ir tie, kas izvērtē atbilstību ražotāja garantijai un vai bojājums ir novēršams ražotāja garantijas ietvaros bez maksas.
Tas ko vajadzētu izdarīt - noskaidrot no servisa atteikuma pamatojumu, palūdzot arī bildes, kur redzams bojājums.
Lai gan domāju, ka liela jēga no tā nav, jo cik var saprast, bojāta ir USB ligzda. Lai arī bojājums ir iekārtas iekšpusē, tas parasti rodas mehāniskas iedarbības rezultātā. Šādos gadījumos patērētājam praktiski ir neiespējami pierādīt, ka tas būtu ražošanas brāķis vai konstrukcijas kvalitātes problēma. Lielākoties ražotāji šādus mehāniskus bojājumus noveļ uz klienta iekārtas ekspluatāciju.
kads tam visam sakars ar biti? visupirms izlasiet to garantiju un tur ir pateikts kuri gadijumi neattiecas uz bezmaksas garantiju. palikt pie bites vai iet prom ir jusu darisana. bet nav ko vajnot biti pie ta par ko vini nav atbildigi.
Pievienojos iepriekšējiem komentāriem, Bite te vispār ņipričom. Nu jūs seši cilvēki aiziesiet pie citiem operatoriem un tāda pati situācija atkārtosies identiski, velti jūs tagad psihojat.
Garantija ir pirkuma ceks. Un bitei ir viss tiesakais sakrs ar to, to mums pateica paterejau tiesibas parstave pie kuras mes griezamies. Un sis nav pirmais gadijums ar bites telefoniem. Ta ka nevajag man te stastit. Esmu konsultejusies ar cilvekiem kas so lietu parzina un zina kas kur jaraksta un kur jaiet.
Rita 34, Es esmu izgājis šim cauri neskaitāmas reizes, protams ar citiem uzņēmumiem bet tas vienalga ar kādiem, Bite nav vainīga problēma ir cita, ja vēlaties rakstiet - [slēpt]@inbox.lv
Rita34, neviens jums nesaka, ka Bitei nebūtu nodrošina garantijas saistības kā pārdevējam. Lieta citur.
Bite (lasi: jebkurš pārdevējs) defektīvo preci paši nelabo, to dara ražotāju pilnvaroti servisa centri. Pārdevējs precī, ar jūsu iesniegto defekta aprakstu nogādā servisā. Servisa speciālisti, pārbauda un vai nu salabo pa ražotāja garantiju, vai arī sniedz informāciju par garantijas atteikumu, norādot atteikuma iemeslus.
Ja ražotāja serviss saka, ka iekārtas bojājuma cēlonis ir klienta vaina, tad Bite, vai jebkurš pārdevējs, neko tur izdarīt nevar.
Paskatieties, kas ir telefona ražotājs, un skatieties ražotāja mājas lapā, kas ir autorizētie servisa centri.
lūdzu.
Ā maza piebilde, caur patērētāju biedrību Jums nozīmēs ekspertīzi kura būs uzpirkta tā vismaz ir bijis!!
Kopš šī gada sākuma ir spēkā stājušas izmaiņas PTAL un spēku ir zaudējuši MK 631.noteikumi. Jaunajā redakcijā neatkarīga ekspertīzē vairs nefigurē, kā arī vairs nav nekādi PTAC akreditēti neatkarīgo ekspertīžu veicēji.
Diemžēl patreiz nav informācija, kāda ir šībrīža prakse kā PTAC komisija risina situācijas ar klientiem/pārdevējiem/pakalpojumu sniedzējiem. Būtu labi, ja kāds iziet visu to "elles mašīnu" no A līdz Z, padalītos pieredzē, kā viss patreiz tiek organizēts un notiek.
Milie cikveki!jus sudzaties par biti,man nav nekadu problemu ar biti,ir internets ir telefoni,ta pati plansete ka ari biti es jau lietoju8gadus!vajag pasiem izlasit ligumus,ka ari laikus veikt maksajumus.un ne visi mes esam vienadi!ta ir tikai rulete un tas ari attiecas uz citam iestadem .es viram nopirku telefonu gadu gaja un tad pats no sevis sāka karties virsu,ta ka preces jau nav muzigas!un ar garantiju,ka var zinat ka vins tev kalpos ilgi!?!nekas nav mūžīgs!ar cienu sarmīte!es par biti!