www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss, klienta maldināšana, krāpniecība

Bite - Slikts serviss, klienta maldināšana, krāpniecība

Situācija sekojoša,05.08.2024 vērsos bites salonā ar iesniegumu, kad vēlos atteikties no baltcom televīzijas, tika nodots baltcom dekoderis ar pulti, visu šo laiku pakalpojums bija internets+ televīzija. Pirms tam sazinājo ar bites darbiniekiem kuriem lūdzu izskaidrot kā notiks šis process, kā tiks aprēķināts tādā gadījumā augusta rēķins, kad vērsīšos ar iesniegumu 05.08.2024 par televīzijas atslēgšanu. Man bites darbinieks skaidroja, ka rēķins tik aprēķināts proporcionāli dienām, bet tagad izrādās ka man būšot jāmaksā pilns augusta mēnesis par pakalpojumu, kurš man vairs nav pieejams ar 05.08.2024. Uz ko man atbildēja tādi esot noteikumi, tā ir tīrākā klientu maldināšana, krāpšana, nekompetenti darbinieki, versīšos pie ptac, pieprasīšu visus audio zvanus ar bites darbiniekiem, jo visi zvani tiek ierakstīti, kur ar pierādīsies mans teiktais.

07.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 07.08.2024

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!

Komentāri (2)

A AiK 07.08.2024

Nē,bitei diemžel ir nezinosi darbinieki ,ja atteicies augusta sakuma maksāsi visu augustu un pakalpojums arī būs pieejams

A Alise Vītols 09.08.2024

Uz šādu sūdzību no PTAC visdrīzāk saņemsiet atbildi, kas tas ietilpst normatīvo aktu ietvarā. Es iesniedzu ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu jau jūlijā, kad pēc maldinošiem SIA Bite solījumiem ierakstītā telefonsarunā tomēr saņēmu dubultu rēķinu; pašapkalpošanās portālā jau “tekošošais” rēķins par augustu. Protams, ka, saskaņā ar normatīvajiem aktiem sen nolietotās iekārtas nodotas.

Jums noteikti bija pamatots iemesls atteikties no pakalpojumu pārņēmēja, un galvenokārt padomājiet par to, noformējot iesniegumu. Pirmkārt, vai un kad tikāt brīdināta par Jūsu tiesību un pienākumu nodošanu SIA Bite, vai nemainījās līguma nosacījumi, nemainījās pakalpojumu kvalitāte, un vai ir bijis iespējams sazināties ar pakalpojuma sniedzēju un (…). Turklāt izskatīšana šajā situācijā attiecas galvenokārt uz SPRK (Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija) [slēpt]@sprk.gov.lv , arī PTAC [slēpt]@ptac.gov.lv

Sūtiet ar drošu elektronisko parakstu parakstītus iesniegumus.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes