BITE - Slikts serviss
Man piezvanīja bites konsultante un piedāvāja "izdevīgāku" līgumu, lai nemaksātu tik daudz naudas par mobilajiem datiem. Nākamajā mēnesī rēķins bija daudz lielāks (nevis mazāks, kā konsultante solīja) . Pieslēdzu citu tarifu plānu, kas atbilst manam datu patēriņam, pati manabite.lv.
Pēc tam man pēkšņi rēķins palika vēl lielāks. Izrādās, ka mājas internetam man esot bijusi 50% atlaide divus gadus, kas beigusies. Mani par to neviens nepabrīdināja.
Rezultātā par telefona rēķinu un mājas internetu kopā maksāju ~45 eiro.
Kad zvanīju bitei (vairākas reizes) un jautāju, vai pastāv kādi varianti, kā es rēķinu varētu samazināt, kādas lētākas pakalpojumu paketes vai kas tamlīdzīgs, konsultanti teica, ka nē, atlaidi man piešķirt nevarot, vienīgi varot telefonā taisīt hotspotu. Tas variants man nederēja, jo mājās internetu lietojam vairāki ne tikai tad, kad esmu mājās. Viņu atbilde bija - nu, žēl, tad neko.
Nolēmu pāriet pie citas kompānijas, sarēķināju, ka sanāks lētāk.
Vispirms jau bija jāiet uz bites biroju (vai jāizmanto e-parakstu, kā man nav) , lai pārtrauktu līgumu, jo tikai klātienē varot atteikties. Protams, ka konsultants pa telefonu man atkal piedāvāja "izdevīgo" bezlimita piedāvājumu ar hotspotu (kas man neder!) . Teicu, ka nu jau vairs nav aktuāli, aizgāju uz citu kompāniju, kur lētāk viss kopā sanāks. Konsultants izsmējīgi atbildēja, ka tā nevarot būt, neko nepiedāvājot un arī nerunājot par konkrētiem skaitļiem.
Aizgāju uz biroju atslēgt interneta līgumu. Konsultants bites apkalpošanas centrā, uzzinot, kāpēc slēdzu nost, teica: "nu, varējāt jau jebko citu izdomāt, tas ir sliktākais, ko jūs varējāt pateikt. " paliku mazliet uz pauzes par tādu apkalpošanu un attieksmi - paši krāpjas, piedāvā neizdevīgus pakalpojumus un vēl nelaipni izturas. Kāpēc lai es gribētu palikt pie tādas kompānijas?
Šodien man atkal zvanīja bites konsultante, jautāja, kāpēc slēdzu nost internetu, teicu, ka man citur sanāk lētāk, un tad viņa man piedāvāja vispirms 50%, tad 70% atlaidi. Kad iepriekš zvanīju pati, tad neko nevarēja piedāvāt. Un šī pēdējā saruna bija iemesls, kāpēc esmu vēl pārliecinātāka par savu izvēli aiziet no bites - man jautāja, vai man ir laiks sarunai. Teicu, ka strādāju un nevaru runāt. Konsultante uzstājīgi turpināja uzdot jautājumus un teikt, ka tas aizņems tikai divas minūtes (kā ar biti toč nekad nav) . Kad atteicos no visiem viņas piedāvājumiem, viņa agresīvi turpināja uzstāt, ka man šiem piedāvājumiem jāpiekrīt. Beigās pateicu nē, paldies, un noliku klausuli.
Visā šajā procesā esmu sapratusi, ka bite no klientiem draudzīgas kompānijas ir kļuvusi par agresīvu, negodīgu un tiešām neizdevīgu kompāniju. Esmu visvairāk pārsteigta pat nevis par cenu kāpumu, bet par atklātības trūkumu, atsaucības trūkumu un absolūti nelaipno, necilvēcīgo konsultantu attieksmi.
Komentāri (4)
Man nav skaidrs - kā hotspots var kaut ko ietekmēt? Tīri materiāli. hotspots no ierīces? Tirgot kaimiņam savu netu ? Pričom tur vispār hotspots? :D
Par tām 50-70% atlaidēm.. tā ir klasika jebkura operatora arsenālā, ja taisies iet pie cita operatora. Līdz brīdim kamēr prom netaisies iet uz tevi neattiecās atlaides , ne akciju piedāvājumi, bet līdz izdomā pāriet pie cita, tā uzreiz uzrodas astronomiski piedāvājumi. Tas vien liek secināt, ka viņiem tās izmaksas tam visam jau ir tik mazas, ka neviens īsti nekontrolē tos visus izdevumus no patērētāja viedokļa.
Hotspotu piedāvāja ar domu, ka, ņemot to un atsakoties no wifi rūterī mājās, sanāks lētăk.
Klasika tā ir, tikai liekas dīvaini, ka neko no tā nepiedāvāja visos iepriekšējos soļos (kad zvanīju un prasīju, kā atteikties no mājas interneta līguma, kad lauzu līgumu, kur nu vēl pirms tam). Tas jau nekas, ka zaudēts laiks, plānojot, slēdzot jaunus līgumus, mēģinot paspēt atslēgt tā, lai nav par veselu mēnesi vēl jāmaksā, ja viņi tur kko nepaspēs Bites galā, čill - tagad pëc visa tā uzradies piedāvājums! :D
P.s. pārsteigta par 50 % atlaidi kas beidzas.. to visu jūs pati parakstijāt līgumā p.p.s.šo info var redzet manabite.lv
Pēc tam, sazinoties ar Biti, uzzināju, ka viņiem bija gan jābrīdina. Mani par to nebrīdināja, slēdzot līgumu, pieņemu, ka tāpēc, ka tas bija jauns čalis, kas ilgāk par stundu slēdza līgumu un vispār pirms darba laika beigām knapi paspēja vispār dokumentus iešķiebt. Jāpaskatās mājās, vai tas līgumos bija, bet vismaz rēķinos toč tā 50% atlaide nebija norādīta, vienkārši mainījās summa.