BITE - Slikts serviss
Tākā pēdējo 2 gadu laikā ir nācies visai bieži sazināties ar bites klientu centrs, ir nācies arī novērot klienta centra darb. Attieksmes maiņu pret klientu. Sākumā darbinieki apgalvoja pavisam citus faktus, bet tagad viss tiek sagrozīts. Jo ilgāk esmu bites klients, jo biežāk manu kontroli pār maniem ceļojumu paradumiem. Pat nelietojot bites saziņas pakalpojumus tu saņemsi "informatīvu"ziņu, ka tiksi "sodīts": d ar papildus maksu, ja neatgriezīsies latvijas robežās tuvākajā laikā. Vai tas ir "gestapo"es kă klients jūtos ļoti ierobežots. Jau slēdzot līgumu pirms 2 gadiem minēju, ka grasos izmantot pieslēgumu "tikai "ārzemēs! Bet tagad man jāmaksā par vairākiem ğim. Liet. Tālruņiem extra pa tukšo.. Vismaz godīgu onfo saviem klientiem btu jāsniedz. Tāpat mani izbrīn info. Centra darbinieku nekaunība, klientam norādīt, lai paklusē, vai norādīt, ka tam trūkst saprašanas.. Nav diezko kompitenti.. Jo sliktu servisu saņemu es, bet samaksu par to katru mēnesi bez kavēšanās saņem minētais uzņēmums... Tākā serv. Darb. Vārdi ir iespējams tikai iesauka un uzvārdi nav norādīti, nespēšu oficiāli iesniegt sūdzību, kas arī nav pareizi. Jo dēĺ viena darbinieka nebūtu jācieš visam kolektīvam..
Komentāri (5)
Tākā pēdējo 2 gadu laikā ir nācies visai bieži sazināties ar Bites klientu centru,ir nācies arī novērot klienta centra darb.atieksmes maiņu pret klientu.Sākumā darbinieki apgalvoja pavisam citus faktus ,bet tagad viss tiek sagrozīts.Jo ilgāk esmu Bites klients ,jo biežāk izjūtu pilnīgu kontroli pār maniem ceļojumu paradumiem.Pat nelietojot Bites saziņas pakalpojumus tu saņemsi "informatīvu"ziņu ,ka tiksi "sodīts":D ar papildus maksu ,ja neatgriezīsies Latvijas robežās tuvākajā laikā.Vai tas ir "Gestapo"?Es kă klients jūtos ļoti ierobežots.Jau slēdzot līgumu pirms, 2 gadiem minēju ,ka grasos izmantot pieslēgumu "tikai "ărzemēs!Bet tagad man jāmaksā par vairākiem ğim.liet.tālruņiem extra pa tukšo..Vismaz godīgu onfo saviem klientiem būtu savlaicīgi jāsniedz.Tāpat mani izbrīn info.centra darbinieku nekaunība .Klientam norādīt ,lai paklusē ,vai norādīt ,ka tam trūkst saprašanas..Nav diezko kompitenti ..Jo sliktu servisu saņemu es ,bet samaksu par to katru mēnesi bez kavēšanās saņem minētais uzņēmums...Tākā serv.darb.vārdi ir iespējams tikai iesaukas un uzvārdi nav norādīti ,nespēšu oficiāli iesniegt sūdzību ,kas arī uzskatu ka tas nav pareizi.Jo dēļ viena darbinieka nebūtu jācieš visam kolektīvam..
Pirmkart, palasi ta citigi kas ir bijis gestapo pirms lietot so vardu.
Lai tev veicās... Esmu priecīgs ka esmu ticis no šiem šarlotāniem vaļā un netaisos tur atgriezties...
Pie bites var pirkt ierīces,bieži viņiem ir lētāk.
Bet nekad turpmāk neizmantošu bites internetu,jo bitei nav bezlimita.
Zvanīšanai pilsētās ir ok,laukos kā jau bite,te ir te nav.
Es pieteicos kā bites klients, jā forši viss kruta, man nāk mistiski rēķini kurus nēsmu izmantojis, pirms slēdzu līgumu ar norādi, ka internets tiks ierobežots, bērns pārtērēja internetu un atdevu lielu naudu, bite teica, ka viņi tikai pēc manas sūdzības pārslēgs uz ierobežotu internetu. Tālāk pēc maniem aprēķiniem esmu visu laicīgi nomaksājis, man atnāk mistiskais rēķins ka atkal jāmaksā pēc viņu datiem, zvanīju uz informācijas tālruni, pret mani izsturējās kā pret sūdu, apmēram, ko tu gribi pisies nah ātrāk, kautko nesaprati pats vainīgs.