BITE - Slikts serviss
Nekad nebiju domājusi, ka būs jāraksta sūdzība, bet varbūt kādu atturēs pāriet uz šo "draudzīgo" kantori. Esmu bites klients jau ilgus gadus, un viss bijis ok, bet ne pēdējo pusgadu, internets nekāds, biezi atvienojas sarunas, vai sarunu biedrs pēkšņi pārstāj dzirdēt-arī paši bite darbinieki 4x par zvanīja, jo nedzirdēja. Punktu visām pielika mans pēdējais pirkums-iegādājos viedpulksteni, darbinieks sniedza informāciju, ka man būs jāmaksā noteikta summa un viss, piekrītu. Lietojot pulksteni, konstatēju, ka pat uzlādē diennaktī netur. Vērsos bites salonā, kur nopirku pulksteni, man pateica, ka atteikties no pulksteņa nevaru, jo pirkts uz vietas, lai rakstu iesniegumu par maiņu. Pēc 2nedēļām atzvanīja un pateica, ka dēļ esim pulksteņa uzlādē netur, un ja nevajag esim, varot atslēgt izmaksājot pulksteņa vērtību. Nākošais šoks bija saņemot rēķinu, un saprotot, ka par esim jāmaksā atsevišķi, nevis kā man tika pateikts. Vērsos atkārtoti bites salona, pateica, ka varu atteikties no esim un numura, izmaksājot pulksteņa visu vērtību. Uzrakstīju iesniegumu, ka gribu izmaksāt, bet iesniegumu par esim un numura atslēgšanu mepieņēma, tas jāiesniedz, kad izmaksāšu. Gada sākumā izmaksāju visu, vērsos bites salona, lai atslēgtu esim un numuru. Iesniegumu pieņēma, bet paziņoja, ka tāpat pa mēnesi būs jāmaksā, tapec atslēgs ar mēneša beigām, piekrītu. Šodien konstatēju, ka nekas nav atslēgts, zvanīju uz bites info, un saņēmu atbildi-atslēgts ir tikai esim, bet ne numurs! Tā ir nirgāšanās par klientiem, un šis ir bijis pēdējais, lai ar visiem trīs numuriem pārietu pie cita operatora.
Komentāri (1)
Tā Draudzīgā Bite, kuru jūs atceraties, sen jau ir mirusi. Līdz ar īpašnieku maiņu dažus gadus atpakaļ. Tagad nekā personīga - tikai bizness.