BITE - Slikts serviis
Sveiki vēlos jūs brīdināt par bites attieksmi, proti, pirms 11. Mēnešiem tika iegādāts jauns Samsung Galaxy telefons, no kuriem reāli tika izmantots1. Mēnesi, pēkšņi telefons atteicās normāli darboties, caur biti tas tika nodots garantijas remontā, pēkšņi tika saņemta ziņa, ka garantijas remonts ir atteikts, jo telefonam ir traumas, kas radušās trieciena rezultātā (nebija nekāda trieciena) . Kā rezultātā man ir jāmaksā remonta izdevumi, kas ir puse no telefona iegādes vērtības, kam es protams nepiekrītu. Varbūt iespējams transportējot no bites salona uz garantijas servisu ir bijis kāds trieciens. Bites mājas lapā ir norādīts ka garantijas remonts var tikt atteikts, ja ir būtiski bojājumi, proti, plaisas un iespiedumi vai mitruma ietekme, nekā tāda protams nebija. Uzskatu, ka tā ir negodīga komercprakse no bites puses un lūdzu jūs izvērtēt vai vēlaties iegādāties jaunas preces no bites.
Labrīt!
Paldies par ziņu. Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Pievienot komentāru