BITE - Slikts internets
Labdien, rakstu Jums sūdzību sakarā ar bites mobilo internetu, tas ir šausmīgs, ja lietas labā neko nedarīsiet, zaudēsiet daudz klientu, es no rītdienas meklēju citu operatoru ar daudz labāku internetu. Es nevaru mobilajā aplikācijā izmanot Facebook, youtube, whatssap, nerunājot paar seriālu skatīšanos brīvajā laikā, un man par to jāmaksā.
Komentāri (4)
Pilnībā piekrītu. Apmēram kopš jūnija (iespējams ātrāk, bet tad tas kļuva ļoti manāms) Bites internets ir vienkārši nožēlojams. Tāda sajūta, ka kaut kāds 2G līmenis, lai gan it kā 4G. Neiet elementāras programmas, kas datus patērē minimāli, nemaz nerunājot par kādu video vai jaudīgāku lietojumprogrammu izmantošanu.
Es arī pilnīgi piekrītu, es pat īsti nevarēju navigāciju izmantot! Turklāt pārklājums nožēlojams. Pārgāju atpakaļ pie Tele 2, bet nepadomāju, un noslēdzu līgumu ar 02.10.2018., tagad bite pieprasa par vienu dienu maksāt pilnu mēneša maksu. Ļoti draudzīgs operators! Pasakiet, kurš lasa līgumu otru pusi, kas ir uzdrukāta sīkā šriftā, turklāt klientu apkalpošanas centrā, kur tev aiz muguras jau elso nākamais klients! Bet nu jā, Bites bizness jau laikam turas uz tādiem vientiešiem, "KAS PAŠI IR VAINĪGI, KA NELASA LĪGUMA NOSACĪJUMUS"!
Es ari gaidu, kd beigsies lūgums un tad uzreiz pie Tele2. Pirmdienas vakars, 21:40 un downloads - 3.4mbit. Pat vislēnākajam telefona līnijas internetam ir lielāks ātrums. Nekas, vēl 3 mēnešus jāpaciešas.
Ja visi lasītu Bites līgumu,tad diezko ātra klientu apkalpošana nebūtu.
Un vispār mēs tos nelasam ne Bite,ne LMT,ne Tele2.
Jo,kas notiktu,ja mēs tos lasītu?
Uz to arī iekrītam, daudzo līgumu parakstīšanu.