BITE - Rēķinu palielināšana
Šādu informāciju šodien nosūtīju Bitei, jo sazvanīt viņus vairs nav iespējams.
Diemžēl sazvanīt Biti nav iespējams, tādēļ rakstu.
Lūdzu sniegt informāciju kāpēc man telefona rēķins ir palielinājies divas reizes. Kad gāju no Jums projām operators apsolīja ka 6,90 euro būs man par diviem telefoniem uz gadu, pagājuši ir trīs mēneši un tarifs jau ir 2 reizes lielāks. Vai tā vienpersonīgi nevienu neinformējot var palielināt rēķinu. Kā arī vēl neesmu sagaidījusi pārrēķinu par 2017.gada februāri, kad jūsu darbinieka neprofesionalitātes dēļ man bija jāmaksā 23,58 euro 10 eiro vietā. Zvaniju reizes 8, visu laiku baroja ar solījumiem, ka ir ielikts āķītis pie pārrēķina, bet nezina kāpēc pārrēķins nākošajā mēnesī nav nostrādājis (summa 10 eiro bija apsolīta par periodu no 01.09.2016. līdz 28.02.2017.) . Lūdzu sniegt skaidrojumu par izveidojošos situāciju.
Komentāri (3)
uz e-pastu viņiem šo raksti. Bite nelasa sūdzības.lv
Šo visu lasot, šķiet ka LMT ir vienīgais pieņemamais mobīlo pakalpojumu sniedzējs.
Bite tiešām piekrāpj savus klientus.
Šomēnes saņēmu rēķinu, iepriekš paziņoja, ka palielināsies tarifu cena, jā, bet par 12€?
Tas vairs nav normāli!
Viņi solīja, ka, ja tomēr paliks bites tīklā, maksa būs nemainīga, kā tikai sarunāts, bet mēnesi vēlāk- Bam! Maksā papildus 12€ par visu! Interneta pārklājums nav tas labākais un reizēm sms vispār nevar nosūtīt. Un par to, papildus 12€ klāt?
Kauns!