BITE - Parads= kredit piedzina
Šodien saņēmu zvanu no parāda piedzinējiem, ka man ir parāds Bite Latvia ~11, Ls Tas mani diezgan šokēja, jo savus rēķinus nekad ļaunprātīgi nemaksājusi neesmu. Tākā manas telefona sarunas atmaksā firma, un jav pāris mēnešus telefona nummurs vispār ir pārslēgts uz uzņēmumu, pieļauju iespēju, ka ir gadījies palaist garām šādu rēķinu. Tikai interesanti, ka 11, Ls - tā ir aptuveni 1/3 no mana ikmēneša rēķina, jo runāju pa telefonu diezgan daudz. Ja ir tāds rēķins - savu vainu atzīstu un, ja es to būtu zinājusi, tad pāŗis minūšu laikā viss tiktu atmaksāts... Un tagad nonākam pie tā, kas mani kā klientu ļoti sarūgtināja un sadusmoja.. -
Šī brīža reālā tirgus situācija- 3 lielie mobīlo sakaru operātori savā starpā cīnās par KATRU klientu. (Es to zinu tik labi, jo vēl nesen meklēju sava drauga jaunā uzņēmuma darbiniekiem optimālāko variantu mobīlajiem sakariem, un beigās, pēc izslēgšanas metodes, paliku pie izvēles starp LMT un Tele2, jo vini piedāvāja nesalīdzināmi kvalitatīvākus un izdevīgākus noteikumus, kurus nevilcinājās padarīt vēl draudzīgākus, kad sliecos par labu vienam vai otram! )
Bet Bite pat nepapūlējās atgādināt par parādu, tā vietā pēc 5 mēnešiem, saņemu zvanu no parādu piedzinējiem, pie kuriem šie 11 Ls jav ir pārvērtušies par 23 Ls.
Es saprotu, ka parāds ir parāds, un, ka mana vaina šajā lietā nenoliedzami pastāv, bet ja mēs runājam par elementāru konkurenci un kvalitāti klientu apkalpošanā, tad Bite jav ir zaudējusi.
Mēs ar kolēģiem, ļoti drīz mainīsim operātoru, un iesaku to darīt arī citiem.
Komentāri (6)
Bite jav ir zaudējusi.
Jav pareizi raksta "JAU"
Ja tu nemāk areizi pat rakstīt, kāmēs varam ticēt, ka viss pārejais, ko tu saki ir pareizi???
Tava BITE
P.S. šonedēļ vēl tikai jauniem pieslēgumiem īpaša akcija. Skat.mūsu WEB.
Sorry!!!
Man pašai te drukas kļūdas ieviesās. Bet tās no uztraukuma.
Agnese no Aglonas Bite GSM nodaļas.
Man vēl mugursoma ar bites simboliem.
Hmmm... Tātad... Vai visi saprata??? Ja persona kļūdās gramatiski izsakot sūdzību par Bites servisu, tad šis cilvēks ir analfabēts, bet, ja - tas, kurš Biti aizstāv - tad viss ir štokos - kļūdas ir tikai no uztraukuma...
Tas "jav" man sanāca ātrās rakstīšanas dēļ, jo es nerakstu vēstuli patērētājiem, lai viņi labotu manas pareizrakstības kļūdas, bet izklāstot situāciju, norādot uz savu kļūdu un uz Bites lielisko attieksmi pret saviem klientiem, iesaku katram pašam nonākt pie secinājumiem. .
Es tev, El Em Tē, varētu pasniegt pareizrakstības nodarbības, jo ar to man nav nekādu problēmu, bet tākā tavi argumenti ir pilnīgi nevietā, tad būtu bezjēdzīgi turpināt atbildēt uz tavu komentāru.
Ar cieņu,
LA
Tā kā sūdzība ir anonīma, nevaram to precīzi komentēt.
Vienmēr esam pretimnākoši saviem klientiem, tādēļ aicinām sazināties ar mums (klientu apkalpošanas nodaļas tālrunis 1601 - zvanot no Bites numura, 80001601 - zvanot no citu operatoru numura) un noteikti kopīgi atradīsim risinājumu šai situācijai.
Ar cieņu,
Bite
Shitam kantorim raadas taa ir sisteema, neiesaku nvienam ar shameejiem iesaistiities jebkaadaas liigumsaistiibaas - piep...iis tikai taa!!!