BITE - Paaugstināti rēķini
Līdz šim neņēmu vērā sūdzības , atsauksmes untt. Bet nu arī es esmu ļoti neapmierinata ar pakalpojumu sniedzējiem BITE.
Viss sākās ar to, ka paaugstina tarifa plāna cenu, pat nebrīdinot. Ok, saprotu tur mainījās likumi.
Tad sāka ņemt maksu par "aplikāciju paku". Tas nu gan man liekas negodīgi, internetā atteicos, bet tik un tā, rēķinam tas tiek pieskaitīts.
Rakstīju sūdzību uz norādīto e pastu, bet tur man atbild ka vajagot, personas kodu, paroli untt , lai viņi varētu izskatīt problēmu.
Aizsūtu datus, man uzreiz prasa vēl- adresi, līguma paroli untt.
Nu neticu es, ka pēc klienta numura, varda uzvārda, personas koda, telefona numura nevarētu savā datubāzē atrast mani un pārbaudīt rēķinu.
Ja jau tā, tad varēja man zvanīt un jautāt to visu pa telefonu.
Tarifa plānu izvēlējos 14.50. Bet mani rēķinio jau pus gadu ir ar summām 16.87, 16.99, un šomēnes 17.22
kāda jēga tad tam tarifu plānam. Un es neko neesmu pārtērējusi.
Pie tam zona arpus Rīgas ir slikta, p[iemēram, Valmierā vispār nav zonas ne sakariem, ne internetam.
šausmas!
Komentāri (4)
BITE - отстой. Самы говённый оператор!
Zinas jau teica ka paugstinatas tarifu likmes neko nemaina eiropa, maxa tapat... bet brinos ka tik acemredzams iebaz roku maka...
iesaku pievienoties tele2 - katru mēnesi atnāk konkrēts maksājuma daudzums un viss- apmaksā līdz 24. datumam un guli tālāk :P
Par parolēm man arī nepatīk. Reiz bija vajadzība piezvanīt un pavaicāt, kāds tarifu plāns ir numuram, no kura es zvanu. Neko mainīt netaisījos, vienkārši vajadzēja zināt tarifu plāna nosaukumu, neko vairāk. Nē, bez paroles neko neteiks.