BITE - nekompetents darbinieks - Artis Bērziņš (Bite t/c SPICE)
Šodien mana māte bija ieradusies Bites salonā t/c SPICE, kur viņu apkalpoja Artis Bērziņš. Konkrētais Bites darbinieks, nepārzināja, kādas akcijas norisinās, vai arī izlikās, ka nezina. Kontaktēšanās laikā izturējās necienīgi kā arī neizskaidroja manai mātei interesējošos jautājumus. Māte palika neziņā un sašutumā, par to, ka viņai būs jauns bites klienta numurs, kaut viņai jau ir viens un, ka viņa ir lojāls bites klients. Kā vēlāk (aizejot mājās radinieki izskaidroja) izrādījās, ka Bites klienta numurs saglabāsies, bet jauns būs klienta numurs saistībā ar Bigbank (akcijas ietvaros). Kā arī tas, ka tiks slēgts līgums ar Bigbank būtu bijis jāmin jau pašā sākumā, nevis brīdī, kad liek jau parakstīt sagatavotos dokumentus, un kad tiek prasīts - par ko es parakstos. Kad tiek vaicāts, vai var pārbaudīt vai telefons strādā, darbinieks atcirtis, ka esot nepieciešama simkarte, nemaz nepiedāvājot iespēju ielikt mātes esošo Bites simkarti. Aizejot mājas, kad māte gribēja ievietot savu simkarti jaunajā telefonā, izrādījās, ka simkartes izmērs nav atbilstoši mazs, lai to varētu ievietot jaunajā telefonā. Kā arī nācās vairākkārtēji atgādināt, par to, ka sakarā ar akciju "Enerģija tavai vasarai!", dāvanā pienākas arī portatīvais lādētājs, arī pēc tam, kad jau visi dokumenti noformēti un parakstīti. Ja cilvēks nav ieinteresēts komunicēt, paskaidrot un pārdot preci pēc iespējas labāk, tad es uzskatu, ka šādam cilvēkam nav piemērots amats tirdzniecībā, kur kontakts ar cilvēkiem ir neizbēgams, kur nu vel komunikāciju jomā. Un ja nu gadījumā darbinieks ir jauniņais, tad vajadzētu rūpīgāk sekot līdzi apmācību procesam. Šāda apkalpošana liek aizdomāties, par Bites kompāniju un tās sniegto pakalpojumu kvalitāti. Mana māte diez vai gribēs atgriezties šajā salonā, kur pret klientiem izturas tik nevīžīgi, bet jaunu simkarti viņai tā pat vajadzēs... var gadīties, ka to dodas kārtot pie cita operatora, kur attieksme pret klientu būs cilvēcīga.
Komentāri (2)
Diezgan smieklīgi. Nevienu šeit neaizstāvu, bet ja norādīji konsultanta vārdu, kāpēc nenorādiji savu?
Un ja bija tāda situācija,vai nebija korekti griezties sākumā pie vadības?
#mistersperfektais
>bet ja norādīji konsultanta vārdu, kāpēc nenorādiji savu?
Tāpēc, kā sūdzība ir par konsultanta darbu, nevis par klientes dēla uzvedību.