BITE - Nekompetenti salona darbinieki - kā rezultātā zaudē apdrošināšanas iespēju
Lieta sekojoša! Mamma pasūtīja sev jaunu telefonu un ekrāna apdrošināšanu to visu viņa darīja zvanot pa telefonu, jo tajā brīdī visi saloni bija ciet jo bija covid-19. Uz viņas vārda ir pieslēgti 2 telefona numuri viens viņas otrs vecmammas. Visu atved kurjers. Viss ok! Bet vēlāk skatās ka ekrāna apdrošināšana ir pieslēgta vecmammas telefona numuram - viņa zvanīja vai gāja neatceros - bite un Saka ka ir pieslēgts pie nepareizā - šie Saka ka tas nekas - telefons jau nezaudē neko.. Nav nozīmes kāds numurs... Ok! Tagad notiek viena bēdīga situācija - vecmamma aizgāja mūžībā - kā rezultātā viņas numurs nav vajadzīgs, bet ekrāna apdrošināšana gan ir vajadzīga - bite pasaka ka sorry mēs neko izdarīt nevaram - pārslēgt apdrošināšanu uz citu numuru nevar - forwi... Tas tik serviss tu viņiem maksā kārtīgi - piedot viņu darbinieku kļūdas, bet par āzi paliec tu... Veiksmīgu dienu! Jūsu "bite". Ideāls serviss.
Tā tās lietas nenotiek - ja jums nav vajadzīga peļņa... Tātad labi dzīvojam. Kur problēma pateikt atnāciet mēs apskatīsim telefona displeju ka tas nav bojāts un pārslēgsim uz jums nepieciešamo numuru...
Pievienot komentāru