BITE - Nekompetence darba
2018.08.30. Uz norādīto adresi tika nogādāts līgums par mobilo interneta pieslēgumu ar 50 % atlaidi pakalpojumam. Ne 30.08, ne 31.08 internets nebija sasniedzams.31.08 plkst. 17-00 griezos bites salonā tirdzniecības vietā alfa noskaidrot iemeslu. Vienā salonā 10 minūšu laikā darbinieks neatrada iemeslu un sūtīja uz otru salonu. Tur nevarēdams saprast, kāpēc nav internets, darbinieks izdomāja, ka vainīga sim karte, to izņēma, ielika jaunu, pieprasīja dokumentu un paziņoja, ka būs jāmaksā 2 eiro. Kāds prieks pēc pusstundas stāvēšanas kājās! Pastiepis parakstīt papīru par numura datu maiņas pieteikumu, es vēl uzklausīju viņu un saglabāju mieru, bet kad ievietojis jauno sim karti, atzina, ka nekas nemainās un internets nav, es paziņoju, ka aizeju uz 5 minūtēm, jo man taču jāzina cik ir pulkstenis un es nevaru tur gulēt. Atnācu atpakaļ un atkal man prasa identifikācijas karti, tad zvana kaut kur un man priecīgi paziņo, ka mani mobilie dati ir bloķēti, es to izdarījusi pati sim kartē un jāraksta atkal iesniegums, lai at bloķē. Jautāja, kad atbloķēs? Cerams uz vakaru, skanēja atbilde un nu man bija visa ši servisa pakalpojumi līdz kaklam. Nepietiek, ka man pazino, ka man jāmaksā 2 eiro par sim karti, kura nebija vainīga pie minētās vainas, vēl stundu jāmokās pa saloniem. Cienījamā bite man jūsu pakalpojumi galīfgi neapmierina, jo laiks ir nauda un jūsu pakalpojumi ir zem katras kritikas.
Pievienot komentāru