AtrisinātaBITE - Necienīga attieksme krīzē
Sveiki kungi un Dāmas. Liekas ka tiešām šajā krīzes laikā sajukušas prātā pat tādas kompānijas kā bite. Situācija sekojoša krīzes laikā bez liekām emocijām un mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj 1. Grupas invalīdu ar kustību traucējumiem bes jeb kādie sasariem un neielaižoties nekādās diskusijās, (bites izpratnē pasaulē nav krīzes) galvenais ir izsist naudu no klienta par pakalpojumiem, kuru nevar apmaksāt krīzes iemeslu dēļ darbinieki praktiski nodarbojās ar šantāžu un draudiem. Šo situāciju varētu nosaukt, visi apstākļi labi lai iedzīvotos..
P. S. Kaunas dzīvot un strādāt plecu pie pleca ar tādiem līdzpilsoņiem.
Diemžē nekas šajā problēmā nav mainījies un Bites komanda cenšoties saglabāt labo reputāciju uzrakstot standarta atbildi un radot maldinošu iespaidu par risinājumu.
Vai man ir jāturpina lūgties personīgā sarakstē. Vai tomēr publisi vēlaties apspriest šo problēmu?
Komentāri (3)
Nu skaisti, tagad neapmaksāta pakalpojuma atslēgšana skaitās “izspiešana” un “necienīga attieksme”! 😁
Neiet runa par rēķininu nemaksāšanu tieši otrādi . Ir runa par vienošanos kā nodzēst izveidojušos parādu. Un ja komanda to nesaprot un ielaižās netbilstošas informācijas sniegšanā. Tad tas liek cilvēku aizdomāties par lojalitāti pret klientu.
Metodes ar kādām tas tiek darīts ir līdzīgas Deviņdesmito gadu izspiešanas metodēm. Par to iet runa!
Kādai ir jābūt parāda summai lai ko šādu rakstītu? Kādai? Gadu nav maksāts?