BITE - neadekvāta un slikta apkalpošana
Labdien, mana sūdzība būtu pat bites salona darbinieku Talsos, Kuldīgas ielā rimi veikala telpās, vārdā Edgars, vakar aizbraucot uz salonu, lai parakstītu dokumentus - iesniegumu par interneta atslēgšanu, vajadzēja uzklausīt tiešām ne īpaši patīkamus pārmetumus, kā tad tā ka 60 gados nevar izprast kas ir patstāvīgais pieslēgums, ka nepareizi esmu nomaksājusi aparatūras maksājumus u. Tt man tak nav tādu zināšanu, jā kad mans dēls apskaidroja kādos es naudas mīnusos esmu ieķluvusi sakarā ar to ka nelietoju bet maksāju internetu bija vieglāk no tā atteikties un samaksāt par saņemtajām precēm, bet nevis neesošu nelietoju pakalpojumu. Ja jūsu firmā strādā tāds darbinieks tad pilnīgi saprotu ka daudzi aiziet neziņā, lai gan turpat uz vietas bij vēl vieni vecāka gada gājuma klienti, kuriem arī šis jauneklis augstprātīgi atbildēja,. Viņam būtu jāiemācās kontaktēties un saprast mūs vecīšus. Ieteikums, kad notiek darbinieku atlase, lai jaunie parāda iecietību un zināmā mērā vienkāršā valodā apskaidro ar cieņu Dace Jerfane
Pievienot komentāru