BITE - Meļi, informācijas noklusētāji
Sakarā ar Bites nekvalitatīvo internetu, nolēmu mainīt sakaru operatoru. Pārgāju uz tele2, parakstīju līgumu gan par tarifu plānu telefonam, gan mājas internetam. Līgums noslēgts 2021. Gada 1. Aprīlī, pakalpojums pieslēgts 8. Aprīlī. Maijā no bites rēķins par visu mēnesi, bet jūnijā atkal rēķins par mājas internetu. Tikai tad, kad zvanīju bites konsultantam, man paskaidroja, ka jāiet uz bites salonu uzrakstīt iesniegumu, lai atteiktos no pakalpojuma. To izdarīju, uzrakstīju vēstuli [slēpt]@bite.lv, aprakstīju situāciju. Saņēmu atbildi no Svetlanas, kura atstāsta, ka es esmu teikusi, ka nomainu operatoru, jo neapmierina bites internets, bet es neesot minējusi, ka gribu pārtraukt izmantot bites internetu. Vairākas reizes runāju par nekvalitatīvo bites internetu, ar to pamatoju pāriešanu pie cita operatora. Mani nebrīdināja, ka man jāraksta iesniegums, lai atteiktos no interneta. Jo man nebija jāraksta nekāds iesniegums, lai mainītu operatoru. Negodīgas prakses piekopēji, kas noklusēja, nepateica, ka man ir jāraksta iesniegums, lai atteiktos no interneta, kuru neizmantoju kopš 2021. Gada 8. Aprīļa.
Pievienot komentāru