BITE - Maldināšana un tehnisko problēmu nenovēršana
Bite maldina savus klientus, pieslēdzot aplikāciju pakas, antivīrusus, ekrāna apdrošināšanu - to jūs nevienā rēķinā redzēt nevarat, bet tas sastāda būtisku mēneša maksu.
Tad, kad dodaties novērst tehniskas problēmas, par ko jau divreiz rakstītas sūdzības, viņi apmaina sim karti un piedāvā samazināt rēķinu par 50 centiem, pievienojot vairāk interneta kā pastāvīgam klientam pienākas. Galu galā, parakstot vairākus dokumentus, izrādās, jūs esat parakstījis nevajadzīgu interneta pieslēgumu, no kura nevar atteikties vairākus gadus, bet samazinātais rēķins ir uz aplikāciju pakas noņemšanas, jo par internetu ir jāmaksā atsevišķi.
Izskatot sūdzību par maldināšanu, tiek sniegta atbilde, ka rēķins taču būs samazināts uz aplikāciju pakas rēķina.
Esiet uzmanīgi, tā sen vairs nav kompānija, kur skaidri definēts, kas ir kas. Te mēģina apšmaukt tā, lai paši būtu tīri un nevainīgi, bet jūs galu galā izrādītos muļķis.
Un turklāt ir tehniskās problēmas - nepārtraukti pārtrūkst zvani.
Neizvēlieties šo kompāniju!
Komentāri (1)
Muļķības, aplikācijā var precīzi redzēt, par ko un cik tiek maksāts. Arī rēķini bija detalizēti, cik esmu skatījusies, tagad nav sanācis, jo ir aplikācija.