BITE - Maldināšana, lai tikai noslēgtu līgumu
Februārī saņēmu zvanu no bites ar piedāvājumu go3 izmantot 6 mēnešus bez maksas, pēc tam par standarta cenu. Es vēl sarunā speciāli pārjautāju vai pēc 6 mēnešu atlaides laika, varēšu pārtraukt šo līgumu, jo mums jau ir go3 mājās un šo noformētu mammai tikai uz bezmaksas laiku un darbiniece man teica, ka jā varēšu pārtraukt līgumu pēc bezmaksas perioda, samaksājot tikai dažus eiro par līguma laušanu (līdz 10 eur nosauca summu) . Līgumu kārtīgi izlasīju tikai tagad un sapratu, ka līgumu laužot būtu ap 50eur līgumsods, nevis kā darbiniece teica. Bite atbildēja, ka darbiniece mani par to bija informējusi un līgumā viss bijis atrunāts. Pat nav kauns melot! Mana vaina, ka uzticējos darbinieces teiktajam un uzreiz nepārlasīju līgumu, bet uzskatu, ka bitē strādā nekompetenti darbinieki, kas maldina klientus, lai tikai tie noformē līgumus! Nekad vairs nesadarbošos ar melīgo bite kompāniju, pēc atlaides lauzīšu līgumu!
Esiet uzmanīgi un neticiet ko jums Saka telefoniski!
Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Komentāri (6)
GO3 the best
Bezmaksas siers ir tikai peļu slazdā!
Man bija tāda pati pieredze. (un daudziem paziņām)
Darbinieks sameloja un noklusēja tik svarīgas nianses, ka līgums ir uz 2 gadiem un pārtraucot būs jāmaksā sods.
Pamanīju gan to ļoti laicīgi un uzreiz atslēdzu visu.
Noteikti rakstiet viņiem sūdzību, lai klausās sarunu, kur darbinieks melo un slēdz nost par velti visu!
Mani tā pat apmanīja operātors-mēlis. Lūdzu, uzrakstiet, man uz e-pastu, kā Jums izdevas atrisināt šo problēmu. [slēpt]@gmail.com vai arī šeit. Iepriekš paldies.
Es izlasīju līgumu uzreiz kā aizbrauca kurjers un uzreiz zvanīju BITEi, lai slēdz nost, ka man nav vajadzīgs.
Tad tur bija 14 dienu atteikuma tiesības vēl un man nebija nekas jāmaksā.
Es ar savu numuru jau aizgāju no viņiem, jo nav vērts palikt kompānijā, kura savus klientus mēģina apmānīt.
Ieteiktu jums rakstīt oficiālu sūdzību viņiem un pieprasīt, lai klausās to sarunu (salonā jau ir parastie darbinieki), bet sūdzības cik nu zinu parasti izskata kvalitātes nodaļa, kas jau tālāk var skatīties, kas un kā.
Lai veicas ( ja man būtu laiks un nauda, tad es noteikti izvazāto šo pa tiesām).
Bite Sia
Mani tā pat apmanīja operātors-mēlis ar Go3 pakalpojumu, iesniedzu sūdzību Bite salonā, atbildēja ka pagāja termiņš 5 mēneši un viņi jau nevar noklausīties sarunu ar operātoru. Blēņas, strādāju telekomunikāciju kompānijās, zinu, ka saglabā visus telefonzvanus neatkarīgi no termiņa. It kā viņiem ir mans paraksts, bet pēdējo līgumu TV paka+Go3 nebiju parakstījusi, un nepiekritu maksas pakalpojumam, agresīvi piespieda apmānot ka bezmaksas uz neierobežoto laiku un var atslēgt augustā neko nemaksājot! Turklāt, piezvanīja man, kad biju šoka stāvoklī pēc suņa miršanas. Par līgumu stāstīja, ka ir standarta vecā forma, to nemaz nelāsiet, sistēmā būs pareizs līgums uz neierobežoto laiku un bez saistībām. Lūdzu, uzrakstiet, man uz e-pastu [slēpt]@gmail.com vai šeit, kā Jums izdevas atrisināt šo problēmu. Varam iesniegt kolektīvu sūdzību kompānijai un tiesai. Netaisos maksāt par pakalpojumu, kurš nav vajadzīgs un principiāli mainīšu operātoru saviem 2 telefona numuriem, ja netiks atrisināts šīs jautājums. Ļoti negodīgi un nesmuki rīkojās, vairs nav uztīcības un cieņas šai kompānijai! Iepriekš paldies.