BITE - Līguma nepārtraukšana ar cilvēku pēc insulta
Labdien. Vēršos pie jums ar sasāpējušu situāciju kas ilgst apmēram divus gadus. Esmu mazmeita 86 gadus vecai vecmammai, kurai apmēram pirms trim gadiem bija insults. Vecmammai ir bites pieslēgums, kuru arī līdz insultam maz izmantoja, bet pēc insulta, viņai ir runas, pārvietošanās problēmas. Arī smadzeņu darbība vairs nefunkcionē kā agrāk ņemot vērā vēl cienījamo vecumu. Vecmammu apkopj vedekla un dēls. Protams ar telefonu rīkoties viņa nemāk, piezvanīt neprot, īsāk sakot to neizmanto un protams pieslēgums arī netiek izmantots.
Tā nu lūk, vērsāmies pie bites operatora, ko darīt šādā gadījumā, konkrēti neko neatbildēja. Vērsāmies tuvākajā bites apkalpošanas centrā (Jēkabpilī) , kur palūdza uzrakstīt iesniegumu. Iesniegums tika uzrakstīts, ar mokām paraksts no vecmammas dabūts. Aizvests iesniegums uz Jēkabpils apkalpošanas centru, teica lai gaidām kad viņi pieņems lēmumu. Protams klusums. Pēc laika dēls ar savu un mammas apliecinošu dokumentu devās turpat noskaidrot kapēc nekas netiek darīts uz ko viņi atbild ka vēlas lai vecmamma tiktu atvesta pie viņiem. Viss ko vēlas radinieki lai ar vecmammu tiktu lauzts līgums, lai vecam, slimam cilvēkam no pensijas nav jāmaksā par pakalpojumu ko neizmanto.
Jautājums kā kompānijai bite nav kauns sūtīt ikmēneša rēķinu cilvēkam kurš ilgtoši neizmanto viņu pakalpojumus, turklāt ka ģimenēs locekļi jau ilgstoši mēģina nokārtot lai tiktu lauzts līgums.
Un vai tiešām slimu cilvēku ar kustību un runas traucējumiem ir jāved 60 km tāls ceļš no mājām uz Jēkabpilī, lai uz viņu paskatītos pārdevējs?
Lūgums varbūt kādam ir bijusi šāda pieredze, padalāties, ko darīt, kur vērsties. Mūsu doma vērsties ir bez tabu. Paldies
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam rast risinājumu šai situācijai. Jauku dienu!
Komentāri (2)
https://www.bite.lv/lv/ka-izbeigt-ligumattiecibas
Pieļauju, ka nav elektroniskā paraksta, tad ar pasta starpniecību. Man radiniecei arī nebija elektroniskā parasta un nācās sūtīt caur pastu.