AtrisinātaBite Latvija SIA - Krāpšana
Lietoju Bite Latvija pakalpojumus visiem ģimenes locekļiem ( četri numuri ), jau vairākus gadus, biju ar visu ļoti apmierināts, līdz brīdim, kad Bite Latvija menedžeris, Artūrs Villers, pierunāja mani mainīt priekšapmaksas kartes uz pēcapmaksas, nepaaugstinot maksu par abonēšanu. Piekritu ar nosacījumu, lai nav nekādi neskaidri, apslēpti paildpakalpojumi vai maksas. Visi numuri ir maniem bērniem, tādēļ gribēju būt pārliecināts, ka nebūs pārsteigumu pie rēķina saņemšanas. Liels bija mans pārsteigums, kad saņemot rēķinu, izrādījās, ka viens bērns uz sava numura ir notērējis 40 eur par 330 mb! Pie kam nesaņemot par to ne sms ne citus brīdinājumus! Bites operatori, gan mēģina apliecināt pretējo, bet visi sms ir saglabāti un nekādu brīdinājumu par papildus mb netika saņemti. Vēl jo vairāk, priekšapmaksas mājas lapā visu varēja redzēt ( apjomu izlietojumu, zvanus, sms utt ), tad pēcapmkasas gadījumā var apskatīt tekošo rēķinu un viss, mainīt vai liegt neko nevar!
Uz epastiem Bite Latvija neatbild, uz zvaniem atbild izvairīgi un klaji melo!
Visu laiku uzskatīju Bite Latvija par vienu no progresīvākajiem un uz klientu vērstu operatoru, esmu maldījies, ļoti!
Žēl Bite Latvija, es no tiem 100+ eur nabagāks nepalikšu, nomainīšu operatoru, bet Bite Latvija ar šādu attieksmi ilgtermiņā tikai zaudēs
Sia Bite Latvija sazinājās ar mani un problēma tika atrisināta
Komentāri (2)
Bite - citāda kompānija!
Pacēla tarifus, jo piedāvāja to, kas man nav vajadzīgs. Pārgāju uz citu operatoru 04. jūnijā. Bite rēķinu atsūtīja par visu jūniju! Citāda kompānija!
Ja ejat prom no bites, tad dariet to mēneša beigās, jo citādi būs jāmaksā par neko.
Aivars
Es arī īsti neesmu mierā.
Visiem tarifu plāniem paceļ cenas, lai uzlabotu zonas kvalitāti. ok.
Bet tagad cenu pacelšana notka atkal un 2x, tikai lai piedāvātu bezjēdzīgus pakalpojumus, papildus vēl pusē Gulbenes novada zonas nav.