BITE - Krāpšana un slikts serviss
Pēc "Baltcom" interneta pakalpojumu pārņemšanas "Bite" nepamatoti piesūta rēķinus par it kā "laikā neapmaksātu" interneta pakalpojumu, kas neatbilst faktam – iepriekš noslēgtajā līgumā norādītajam apmaksas termiņam. Turklāt atslēdz telefona pakalpojumu, par kuru daudzus gadus maksājumi "Bitei" nav kavēti ne dienu, un par nepamatoti atslēgto pakalpojumu pieprasa apmaksāt rēķinu.
Komunikācija šai kompānijai ir izteikti vienvirziena – lielākoties agresīvas reklāmas veidā, bet viņus sazvanīt nav iespējams (rēķinā un mājaslapā norādītais numurs nedarbojas). Klientu centrā ("Origo") attieksme ir izteikti vienaldzīga. Savas nekompetentās komunikācijas ar klientiem "Bite" darbinieki attaisno ar "sistēmas" darbību.
Esmu ļoti apmierināts, ka nomainīju gan interneta pakalpojuma sniedzēju (izrādījās, ka ir iespējams saņemt ievērojami labāku kvalitāti par zemāku cenu), gan telefona sakaru kompāniju.
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (1)
VIņi vispār ir zaudējuši cieņu pret klientu, mēs esam viņiem tikai un vienīgi naudas maisi kurus pārvilka no nabaka Baltcoma, servizss ir atvairošs, strīdās un izsmej atklāti seja , operatores pēc lapiņas lasa atbildes un neieklausās klienta problēmā, manā gadījuma ir atslēguši televīziju pie apmaksata rēķina piektdienas vakarā , un jāgaida 4 dienas lai sazinātos ar tevi menedžeris, tas ir ārprāts, un principiāli nevēlas slēgt pakalpojumu atpakaļ, līdz lietas noskaidrošanai, tas tak ir amorali , tā ir viņu prerogatīva risināt problemas, tātad ja ir problēma esiet godīgi un sniedziet pakalpojumu līdz neizskaidrosiet visu būtību, plus nav doti līgumi uz parakstīsanu par pāreju, summas izmainas, kvalitate signālā ir kritusi, televīzija bremzē aplikācija mēsls, kam bij pirkt Baltkom ? ja nespēj pat 10 % no ta servia ko viņi snieda sniegt jaunajiem klientiem ?