BITE - Krāpšana
Pirms gada radās vajadzība iegādāties jaunu telefonu. Par cik bitē bija atlaides un biju arī bites kliente, tad izvēlējos pirkt telefonu tieši tur. Pārdevējs izrādīja lielu iniciatīvu man palīdzēt atrast tieši tādu telefonu, kas būtu piemērots tieši man. Vēlējos nedārgu telefonu ar normālu kameru. Pārdevējs piedāvāja huawei p20 lite, kurš tieši bija akcijā un maksāja 257.85 eiro. Pirms tam ar pārdevēju runājām, ka dārgāku par 250 nepirkšu. Vēlējos ņemt nomaksā uz 6 mēnešiem un iemaksāt pirmo iemaksu 90 eiro. Uz to pārdevējs atbildēja, ka šim telefonam ir līguma noteikumi uz 12 mēnešiem nomaksā un pirmo iemaksu nedrīkst veikt. Tas mani neapmierināja, bet par cik uzreiz arī nevarēju nopirkt, tad piekritu. Un pārdevējs visu laiku centās mani pārliecināt, ka šis ir labs darījums un telefonam laba cena, lēts un akcijā kā nekā. Visu laiku cenu atkārtoja 257.85 eiro. Piekritu, parakstīju līgumu, kuru, protams, kārtīgi neapskatīju. Un tagad, gandrīz pēc gada vēlējos nopirkt jaunu telefonu, jo huawei p20 lite nu ir pēdējais mēsls. Iegāju tele 2 un tur nopirku telefonu un man piedāvāja pāriet pie viņiem. Piekritu, jo bite man bija jau apnikusi ar saviem mistiskajiem, priekš manis nepiemērotiem tarifu plānu piedāvājumiem (tas vēl cits stāsts) . Bija palikuši 2 maksājumi par huawei, kad pēdējais atnāca mistiski liels, sāku pētīt līgumu. Kur atklājās, ka akcijas cena bija īstenībā summa bez pvn un patiesībā telefona cena bija 312 eiro. Ļoti labi atceros kā pārdevējs man visu laiku atkārtoja cenu 257.85 un kā es tiku apvārdota. Saprotu, ka esmu pati vainīga un nu jūtos kā muļķe, ka nepaskatījos kārtīgi ko parakstu. Uzticējos tik ļoti tai "godīgajai" kompānijai bite. Nemūžam vairs tajā veikalā neko nepirkšu.
Komentāri (5)
Piekrītu, ka tā ir šmaukšanās. Kāpēc vispār saukt cenu bez pvn, ja bez tā pvn ierindas pircējam nemaz notigot neko nevar. Jā, tā ir pircēju maldināšana, bet nu nomaksas līgumu jau nu vajadzēja papētīt.
Par Bite, jā pēdējos gados kļuvuši pilnīgi nekādi. Uzbāžas nepārtraukti ar saviem piedāvājumiem, kuri izdevīgi ir tikai viņiem pašiem. Galvenais pasaki viņiem nezvanīt, man neko jaunu nevajag, tak nē... Vienīgais, kas mani notur, tas , ka puikam bezlimits par € 9.90. Pēc 20 gadu sasniegšanas , būs čau uz neatgriešanos.
Arī mani Bite apvārdoja un nu esmu piesiets uz trīs gadiem. Tas ir par traku. Un galvenais, ka ijauna erīce stāv kā bieds, jo Bitē nezina pastāstīt, kā lietot spēļu konsoli. Esam ļoti bēdīgi:(((Nu ka likšu prom no turienes uz LMT vai Tele2, ārprāc uz Bites pusi pat neskatīšos. Bitei šī pierunāšana ir jābeidz un KLIENTIEM VISS SĪKI JĀIZSKAIDRO!
Es jau ilgus gadus esmu Bites klients un man viss apmierina.
Labdien. Arī. es asmu apkrāpts. Aizpildot u pieteikumu piezvanīja kāda darbiniece vārdā Valentīna. Vēlējos iegādāties nomaksā telefonu 600euro vērtībā. Valentīna teica,ka šobrīd nevar noformēt nomaksā ierīci,jo jābūt bites klientam . Un piedāvája pārnākt man no LMT uz biti,solot,ka tad kad es pārnākšu uz biti,varēšu iegādāties telefonu nomaksā. Kad pārnācu uz biti Valentīna teica ,ka telefonu nomaksā noformēt nevar,jo nav kaut kāds limits.Jūtos apkrāpts . Vai tā ir normāla attieksme?Vai bitē visi strādā kā Valentīna? Kaut kāds čigānu variants.
Mums arī ģimene gadījās problēma.
Mums piedāvāja mainīt tarifam kautko, tikkai tieši neatceros ko, un tika piedāvāta dāvana planšete, arī vairāk kārt tika pārjautāts vai dāvana, un atbildēja ka jā, beigās izrādījās ka par planšeti jāmaksā 158eiro. Un protams atpakaļ atdot nevarēja.