BITE - Krāpšana
Periodiski, parādās mistiski rēķini, summas lielas. Kaut kādi abonementi vairāki, kur nekur nebiju pieslēgusi. Zvanīju, braucu, lai atslēdz, man paziņo pēc piecām dienām tik sāk strādāt atteikums, vai nav murgs, man vēl jāmaksā krāpniekiem veselu nedēļu.
Atbilde no
BITE Latvija
Pārstāvja atbilde
28.04.2022
Labrīt!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam risināt radušos situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (3)
Piekrītu 100%! Un iesaku visiem apskatīt no kādiem mistiskiem abonentiem sastāv jūsu rēķins. Es atslēdzu 3 mistiskus pakalpojumus! Piem. biju maksājusi par ekrāna apdrošināšanu telefonam, kuram jau ir kādi 5 gadi! Reāli šiem viņu “pakalpojumiem” nav termiņa, ja neseko līdzi, tad tik maksā! Un atslēdzot tā pat vēl mēnesi jāmaksā! Drausmīgs kantoris, aizgāju no šī operatora un nekad vairs neatgriezīšos.
Man ir tieši šāda pati sūdzība! Bite sākusi negodīgu biznesu. Man gan pa telefonu pie telefona iegàdes, gan arī trijās sms tika sūtīti kodi par bezmaksas Go3 uz 6 mèn. Bet saņēmu rēķinu par pilnu programmu. Sazinoties ar Biti, saņēmu atbildi pēc nedēļas, ka mans jautājums ir izskatīts un kas tur un kā tur, bet par brīvu nekas man nepienākas. Tā lūk! Sāku jau skatīties cita operātora viezienā… :(
Tieši tā, ļoti rūpīgi ir jaseko bites kompānijai, te nav, un pēkšņi uzrodas antivīrus, telefona stikliņa apdrošināšana...itsevišķi rēķiniem jaseko līdz, jo viņu matemātika atšķiras par pāris centiem, un uz kopējo klientu skaitu sanāk lieka naudiņa..
Un jaizlasa bites līguma nosacījumi, ļoti rūpīgi un uzmanīgi. Tur ir viltīgi punkti, pēc tam tos nezinot, rodas neskaidrības.