Bite, GO3 televīzija - Slikts serviss, neskaidra informācija par līguma noteikumiem, atteikšanos no pakalpojumiem
Pārdomājiet rūpīgi savu lēmumu, pieslēdzot Bites Go3 Televīziju, jo attiekties no pakalpojuma ir sarežģīti un laikietilpīgi. Diemžēl arī klientu atbalsta personāls ir diezgan nelaipns, nesniedz skaidrus norādījumus un atbildes, kā attiekties no šī pakalpojuma. Vairākkārt zvanot uz norādīto tālruni, katru reizi tiek saņemta atšķirīga informācija par to, kā rīkoties šādā situācijā, kad tomēr izlemts pārtraukt sadarbību. Jāatzīmē arī tas, ka pieteikties pakalpojumam ir ļoti vienkārši, un tas neprasa daudz laika un pūļu. Šāda politika šķiet negodīga pret klientu, kā arī personāla attieksme ir visnotaļ neprofesionāla. Pēc šādas pieredzes noteikti neiesaku izvēlēties go3 televīziju.
Sveiki!
Aicinām sazināties ar mums, rakstot ziņu uz [email protected].
Mūsu kolēģi palīdzēs tikt skaidrība ar Jūsu pakalpojuma līgumu un visus nokārtos!
Paldies!
Komentāri (12)
Reklāma laba, ka nākamās paaudzes TV, bet nu pastāstīšu kā ir! Nu vnk es maksāju regulāri rēķinus, visu kā vajag! Tad nu lūdzu, ar GO3 ir problēmas, gan savienojoties ar internetu, bieži kārās pārraides, tiešraides, un pat filmas ko itkā var noskatīties! Reāli ja filma iet 1h20min, tad to ar visu raustīšanās labākajā gadījumā var noskatīties 2h30min! Un protams atteikšos no GO3, pārejot uz Shortcut kas ir 100 reizes labāks!
Ha, tieši tas pats bija. Trīs mēnešus cīnījos lai atslēgtu šo pakalpojumu. Zvanīju, gāju uz vietas utt. Ar lielām mokām, beidzot tomēr man atslēdza man to pakalpojumu.
No manis tagad prasa apmaksāt sodu, par ko vispār negāja runa viņu pieslēdZot
Go3
Esmu loti neapmierinata,man ir pieslegts go3,un rekins nak kopa ar tele2 rekinu,maksaju katru menesi bez aizkersanas.Sodien gribeju ieiet go3 noskaities lidz galam filmu ko vakar nenoskatijos.Bet man prasa abonesanu,par ko es nezinu,jo man tacu ir go3 pakalpojums,prekskam man to abonesanu?Un tai pasa laika caur manu profilu skatas sava ierice go3 mans viirs,un viram neko neprasa,skaties ko gribi.ka tas var but?Zvaniju uz tele2,vini ari neko cik sapratu nevar lidzet,ieteica lai es izlogojoties no profila un ieeju no jauna,nu labi,es ta izdariju.Nu iegaju no jauna,visu akekseju kas prasits,itka viss labi.Un tad man atnak no bankas pazinojums ka es esot abonejusi go3 uz menesi,un no konta vel papildus aizripoja 9,99 eur.Nu tas ir normali vispar?Rakstiju go3 lai atgriez manu naudu,proams ka abildeja go3 neko neagriezot utt...Ka tur esot tadi noteikumi,ko registrejoties jus esat visam piekritis utt...,nu protams ka tur visam japiekrit,savadak jau nemaz nav iespejams tur pieregistreties.Nu luk ta,seciniet pasi...
Sūdzība par kvalitāti. Man ir GO3 iekārta, kura ņemta caur Tele2. Lieta tāda, ka pa dienu televiziju var paskatīties tā normāli, bet kā pulkstenis jau ir pāri 17:00, uzreiz slikta kvalitāte, skatoties kādu filmu paiet, apstājas un tā ik pēc sekundes un otrs tas, ka manā apkārtnē tuvākais tele2 tornis ir Strenču pilsētā, ir zvanīts un runāts par šādu gadījumu, bet nekas lietas labā nav darīts. Vai tik tiešām ir grūti un uzstādīt televīzijas torni arī Sedas pilsētā, jo tas vienkārši nav izturams, ka nevar normāli paskatīties TV
Mums ir go3 jau kādu gadu. Esam starp visiem 3 torņiem pāris km un mazāk attālumā.
Visu laiku kā uzslēdz aplikāciju, tā pus min lādējas un tāpat tukšs ekrāns ielādējas ar sadaļām kreisajā sānā un neko nevar izdarīt. Tad otrs, regulāri kā uziet uz programmām, kur pēc laikiem sadalītas pārraides tā raidījuma nosaukuma vietā rādās "tukša programma". Nu kretinizē nereāli. Vienīgais ko varu darīt ir 3x dienā atinstalēt appu, uzinstalēt pa jaunu, ielikt pie biežāk izmantotajām atkal un ielogoties katru reizi ar to kodu.
Jau paralēli meklēju pie kā cita iet... ļoooooti neapmierināta kliente. Neiesaku.
GO 3 ir miskastes tv! Kvalitāte nav līmenī! Sporta pārraides sīkās detaļas ņirb un vizuļo, spēlētājiem šķidras ēnas skrien līdzi! Kā man eksperts teica - viņi ekonomē uz straumējumu! Jo vairāk abonentu, jo nekvalitatīvāka bilde, jo starumējumu nepalielina! tagad vēl miskastnieki saka, ka uz sony tv ir problēmas ar iestatījumiem( valoda, subtitri utt.) to novērsīšot nezina, kad! bet maksu ņem kā par kvalitatīvu pakalpojumu! Par Nākotnes tv viņi sevi sauc! dolby skaņa ir tikai sapnis, kvalitāte, sarakstē viņi atlaujas pieminēt NETFLIX platformu, kurai viņi var ūdeni pienest! tehniskie darbinieki ir viņiem vai nu diletanti, vai bezkaunīgi izliekas, ka problēmas, par kurām rakstu , nesaprot! Serviss vispār ir kā padomju laikos! Neiesaku šo miskastes tv!
Nesaprotu,kādēļ go3 reklamē piemēram kad seriālus visas nedēļas sērijas var nostīties jau pirmdienā, bet reāli tā nav.Varbūt tas ir iemesls kādēļ cilvēki ņēma šo pakalpojumu.
Ir 1dienas kad ir saliktas visas sērijas seriālam a citas 1dienas kad 1 serija ir ielikta tad 2dien otra serija ielikta Tas pats kas skatities parasto televiziju.
ŠOKĀ NEAPMIERIMATA
Lietojot aplikāciju datorā caur pārlūku, go3 sagādā problēmas nodrošināt ātrāku datu pāraidi par 2Mb/s... BET, lai skatītos vajag 5.5Mb/s ... tajā pašā laikā ieejot youtube bez problēmām spēj nodrošināt 100Mb/s. // Secinājums- Ļoti lago, nevienam neiesaku par kaut ko tādu maksāt. Sī situācija viņiem jau ir ļoti ilgi, pieņemu, ka tā arī paliks līdz klienti būs 0
Ļoti slikts savienojums. Izmantojot pārlūku datorā secinu, ka go3 ir problēmas nodrošināt labāku savienojumu par 2Mb/s! BET, lai skatītos video nepieciešami 5.5Mb/s! Tajā pašā laikā youtube bez problēmām spēj nodrošināt 100Mb/s. Secinājums- nevienam neisaku maksāt par šādu servisu. Šī problēma viņiem jau ir labu laiku un pieņemu, ka viss beigsies ar to, ka klientu loks nokritīsies līdz 0.
Atteikšānās no pakalpojuma go3.lv lietotāja profilā negarantē pilnvērtīgu atteikšanos no pakalpojuma. Lai arī tika veikti soļi, lai atteiktos no pakalpojuma, kurus veicot profilā pakalpojums vairs nebija aktīvs un bija paziņojums : (Lūdzu, ņem vērā, ka satura paka būs aktīva līdz mēneša beigām.), pēc 3 dienām apskatot lietotāja profilu pakalpojums ir atkal aktīvs un par to jāmaksā pilnvērtīga mēneša maksa.
Uz TV periodiski raustās/iebremzē uz sekundi gan pa dienu, gan vakaros. Retu reizi neraustās. Citi identiski servisi darbojas bez problēmām. No šeit lasītā vismaz gūts sirdsmiers, ka tā nav TV vai interneta vaina. Kaitinoša pieredze.