BITE - Bite atstāj bez sakariem ES
Bite mūs atstāja pilnīgi bez sakariem ārzemēs, jo izrādās, ka priekšapmaksas kartēm viesabonēšana vairs nav pieejama! Ne sms par to, ne kāda cita info. Nu, forši, vai ne? Ļoti "nedraudzīga" kompānija. Esam ļoti nikni un vīlušies un ejam pie cita operatora. BITE var atvadīties no 5 klientiem, kas 6 gadus bija šai kompašai uzticīgi. Varbūt der ko mācīties Bitei no šī visa?
Komentāri (3)
Man tadas pasas problemas braucu eiropa, atsledza telefonu un viss nevienam nav uzzvanit.
Neviena no visām trim kompānijām neko nemācīsies, jo ir vesela kategorija lietotāji, kas staigā no viena pie otra, vadoties no pakalpojuma cenas pamatā. Pieņemu, ka ir pietiekami daudz klientu, kas izmanto sakarus lokāli, pamatā Rīgā un ap Rīgu, tāpēc nestresos viņi par klientu, lai vai kā Jūs sevi uzskatītu par lojāliem vai svarīgiem (5 lietotāji).
Izvēlieties pēc pakalpojuma kvalitātes/cenas balansa un viss būs labi. Attieksme pret klientu visām trim kompānijām ir nekāda, lielākoties. Vismaz es tā spriežu pēc savas pieredzes, pēc tam, kad es jau gadus 10 vai pat vairāk esmu LMT klients, sieva TELE2 klients kopš Baltcom laikiem un bērniem BITEs pieslēgums jau gadus 4 vismaz. Nevienu no operatoriem klientu lojalitāte nesatrauc. Iespējams, tāpēc, ka klienti, noteikti liela daļa, ir "pērkami" - kāds pazibina lētāku ciparu, tā klienti skrien, kur lētāk.
ari tapat mans virs palika bez sakaru cita valsti! Ne kada bridinajuma, neka! Loti nikna uz so kompaniju!