BITE - Atteikšanās no TV
Sveiki!
Esmu jauns bites klients talsos. Izvēlējos go3 starts piedāvājumu un izvēlējos piedāvāto lg televīzoru. Tika uzstādīta televīzija un internets. Pēc dažām dienām kurjers piegādā manu televīzoru.
Uzstādot televīzoru sapratu, ka mani neapmierina televīzors. Sazinos ar biti, man paziņo, ka televīzoru atpakaļ man jānogādā pašai un nevaru to darīt ar kurjera starpniecību kā tas tika piegādāts. To varot izdarīt darba dienās darba laikā. Bet es arī strādāju un darba laikā nevaru aizbraukt uz Rīgu! Kā arī tagad ir Covida laiks!
Esmu pilnīgā nepatīkamā šokā, ka kompānija sarežģi saviem klientiem situāciju! Kāpēc arī es nevaru nogādāt preci ar kurjera starpniecību? Ir Covida laiks un man tagad jāņem darbā brīva diena, lai nogādātu tv? Atmostaties! Vai tiešām to nevar izdarīt civilizēti?
Piemēram, ja tantiņa Daugavpili grib atteikties no tv, tad viņai jāstiepj pār muguru vai jāved ar autobusu? Vai tomēr civilizētāk būtu izmantot kurjera pakalpojumu?
Pilnīgs murgs!
Saku lielu paldies Bites meitenei, kura man ļoti centās palīdzēt šajā situācijā. Diemžēl viņu neviens nesadzirdēja. Meitenes vārds Arita, diemžēl uzvārdu nezinu. Paldies, Arita!
Sveiki!
Atvainojamies par sagādātām neērtībām, bet esam paredzējuši šādas situācijas risinājumu un sazinoties ar mums, zvanot uz info 1601 vai rakstot uz [email protected], ir iespējams pieteikt un vienoties par televizora atgriešanu ar kurjera starpniecību.
Gaidīsim ziņu!
Saktīsim kā risināsies situācija. Esmu Jums nosūtījusi e pastu.
Pievienot komentāru