BITE - 14. dienu atgriešana uz klienta rēķina
Piesakot attālināti līgumu, kurjers visu smuki atved, ātri paraksti visus līgumus utt.
Cirks sākas, kad vajag atgriezt. Klientu dienests neredz līguma numuru, kas un kur jāraksta - arī viņiem nav skaidrs. Par preču atgriešanu jāmaksā pašam, jo tuvākā salonā to atgriezt nevar.
Runājot ar sazvanītā klauna vārdiem: "jums pašiem jāalgo kurjera dienests".
Iesaku bitei atgriešanu norādīt nevis birojā, bet gubeņos, balvu pagastā, lai pilnīgi droši izvairītos no klientu saskarsmes.
Komentāri (2)
Nezinu, kas ar to Biti notiek viena negatīva atsauksme pēc otras, laikam "jaunie darbinieki".
https://www.bite.lv/lv/vai-es-varu-atgriezt-atpakal-iegadato-ierici - tas ka jūs uzskatāt, ka viss ir pašsaprotami (pēc Jūsu prāta) nenozīmē, ka tas tā ir... pašam slinkums iedziļināties, bet kad jāsūdzas tad aiziet 😁