www.sudzibas.lv BITE 14. dienu atgriešana uz klienta rēķina

BITE - 14. dienu atgriešana uz klienta rēķina

Piesakot attālināti līgumu, kurjers visu smuki atved, ātri paraksti visus līgumus utt.
Cirks sākas, kad vajag atgriezt. Klientu dienests neredz līguma numuru, kas un kur jāraksta - arī viņiem nav skaidrs. Par preču atgriešanu jāmaksā pašam, jo tuvākā salonā to atgriezt nevar.
Runājot ar sazvanītā klauna vārdiem: "jums pašiem jāalgo kurjera dienests".

Iesaku bitei atgriešanu norādīt nevis birojā, bet gubeņos, balvu pagastā, lai pilnīgi droši izvairītos no klientu saskarsmes.

24.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (2)

Pacco_al 25.10.2024

Nezinu, kas ar to Biti notiek viena negatīva atsauksme pēc otras, laikam "jaunie darbinieki".

A Ajaaana 27.10.2024

https://www.bite.lv/lv/vai-es-varu-atgriezt-atpakal-iegadato-ierici - tas ka jūs uzskatāt, ka viss ir pašsaprotami (pēc Jūsu prāta) nenozīmē, ka tas tā ir... pašam slinkums iedziļināties, bet kad jāsūdzas tad aiziet 😁

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes