BISTRO PRIEDAINE - Pretīga apkalpošana un klientu vertība darbinieku acīs ne vairāk ka nulle
Rakstu ar milzīgu neapmierinātību par šo iestādījumu ko pat grūti nosaukt par Restorānu, jo darbinieku komunikācijas problēmas un darba stils ir zem jebkuras kritikas. Ar tik neprofesionālu uzņēmumu nav nācies strādāt daudzu gadu garumā.
Šeit tika norezervētas telpas pasākumam pēc "sarakstīšanās" un izveidots pasūtījums galdam. Taču piedāvājums tapa, tapa un nekad arī līdz galam netapa. Dzirdami bija vien solījumi un aizbildināšanās ar dažādām neeksistējošām ķibelēm.
Tālrunis netika celts dienu dienām, kad pacēla, tad solīja 1-2h laikā atzvanīt, taču tas nekad nenotika un kad tika mēģināts zvanīt vēl, tad telefonu atkal neviens neceļ. Arī epastus cilvēki laikam šajā laikā neizmanto, jo netaisās atbildēt ne uz vienu epastu.
Un kad beidzot izdevies sazvanīt un pateikt kādas var būt šādas rīcibas sekas, piebilstot, ka tiks izliktas negatīvas atsauksmes internetā, tad informācija tiek sagrozīta un pasniegti kā draudi no manas puses.
Un, diemžēl, neesam vienīgie, kas saskārušies ar šo pretīgo apkalpošanas līmeni.
NEKAD SAVU KĀJU TUR VAIRS NESPERŠU UN NEIESAKU TO DARĪT ARĪ NEVIENAM CITAM.
Pievienot komentāru