Benu Aptieka Galerijā Centrs - Apkalpošana
Esmu divkārt nepatīkami pārsteigta par darbinieku nekopotenci un nespēju savstarpēji komunicēt.
Šī gada 18.novembrī kādu pusstundu pirms salūta devos uz Benu aptieku Galerijā Centrs, lai iegādātos zāles uz receptes pamata. Šajā vakarā darbiniece un viņas kolēģe laipni norādīja, ka nepieciešamās zāles nav aptiekā. Piedāvāja, ka trešdien - 20.novembrī būs, kuras atliks. Par tik laipnu attieksmi nopriecājos un pabrīdināju, ka pēc zālēm ieradīšos vēlu. Recepte man tika atgriezta atpakaļ un darbiniece pierakstīja kladītē manā klātbūtnē.
Mana pirmā vilšanās bija 20.novembra vakarā pēc 20:00, kad ieradusies pēc zālēm optimisti noskaņota un priecīga iedevu savu recepti nu jau citām aptiekas darbiniecēm un informēju, ka man ir atliktas receptē norādītās zāles. Gados vecākā darbiniece informēja, ka šīs zāles ir pārdevusi šīs dienas laikā, jo viņai netika nodota informācija, ka šīs zāles ir citam cilvēkam, kā arī tās neesot bijušas atliktas. Un vispār atliekot zāles tikai uz atstātas receptes pamata, par ko es kā klients tiku informēta pirmo reizi. Bet šī darbiniece paņēma izrakstīto zāļu recepti un noskaidroja manu tālruņa numuru, jo nemācēja pateikt, kad zāles būs aptiekā tikai pieteica, ka tik līdz kā zāles būs tā informēs mani, lai varu doties pēc tām.
Mana nu jau otra vilšanās bija 23. novembrī, kad nesagaidot minēto tālruņa zvanu devos pēc zālēm, jo zāles ir jālieto katru dienu, bet kopš 20.novembra tās nevarēju lietot, jo tika pārdotas citam darbinieku nekompetences un savstarpējās nespējas komunikācijas dēļ. Šī gada 23.novembrī ieejot aptiekā pajautāju vai aptiekā ir man nepieciešamās zāles, informējot, ka recepte ir aptiekā un ka man tika teikts, ka zvanīs, kad zāles būs pieejamas aptiekā. Uz ko man nelaipnā paceltā balsī nu jau atkal cita aptiekas darbiniece atbildēja "mēs nezvanām, Zvanam tikai tad, kad zāles nav noliktavā". Es laipni norādīju uz recepti, ko iepriekšējā reizē atstāju, ka otrā pusē tika pierakstīts man tālruņa zvans. Uz ko man darbiniece neatbildēja, tikai nosauca cenu, kas jāsamaksā.
Jā nu tiešām vai tad klientam, kuram zāles ir nepieciešamas veselības uzturēšanai ir jācieš darbinieku nekompetences un nespējas savstarpēji komunicēt.
Gundega
Komentāri (2)
Vai tā Rīgā ir vienīgā aptieka?????????
Behu aptiekaa Dominnaa atsaka izmeeriit spiedienu.neesot baterijas.vai baterijas jaaneesaa lidzi