Bauskas autoosta - Slikts serviss

Labdien. Šodien braucu ar autobusu Rīga - Bauska, nebraucu viena, bet gan ar mazo, kas vēl guļ kulbā. Jau iepriekš biju uzzinājusi ka ratu vieta šai autobusā nav, jo nekāpu sākuma pieturā, laicīgi biju jau sagatavojusi ratus, lai varētu iecelt kulbu ar visu mazo un rāmi, lai bez kavēšanās varētu ielikt bagāžas nodalījumā, jo ne pirmo reizi braucu. Kad piebrauca autobus, šoferis, Edgars Brīmanis, atvēra priekšējās durvis un izkāpjot teica, ka visu var likt tikai bagāžas nodalījumā..Uz ko atbildēju, ka man mazais kulbā... Viņš izlikās to nedzirdam...Kad pateicu, ka nesīšu kulbu autobusā atbildēja, - tur neesot vieta...Biju šokā..Tik pēc tam acīmredzot viņam pielēca ka tāpat braukšu..Un teica man ka rāmi tāpat jāliek lejā..Atbildēju ka zinu...Paprasīju, lai attaisa vidējās durvis lai mazo varu iecelt..Uz ko viņš rupji atcirta - a kā tad attaisīšu apakšu lai rāmi var ielikt... Bet nu beigu beigās bijām autobusā.. Vai tiešām Nordekas autobusu firmā vēl strādā tādi šoferi? Līdz šim katrs brauciens ir bijis pozitīvisma pilns, jo šoferi vienmēr ir bijuši atsaucīgi un izpalīdzīgi. Es tak nejautāju, lai viņš ceļ kulbu vai rāmi, viņam tik vajadzēja attaisīt durvis...

L

Komentāri (1)

S Svetlana Aduke 18.05.2021
Slikts serviss

Kāpēc Bauskas autossta nav neviena kafijas automāta!? Jāgaida ilgi autobusu, un nevar padzert kafiju aukstā laikā, sasildīties. Dēļ covida narvasen ciet, tagad, un kafejnīca arī. Ieteikums, Lūdzu,novietojiet autoosta kafijas automātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes