www.sudzibas.lv Barbora Slikts Serviss

Barbora - Slikts Serviss

Līdzīgi kā citās sūdzībās, piegādes mirklī nebija iespējams pacelt telefonu un kurjers nepiegādāja preces. 2 minūtes vēlāk atzvanot viņš jau bija aizdevies tālāk.

Veicot pasūtījumu adresei norādīju gan dzīvokļa numuru, gan domofona numuru, bet pasūtījuma detaļās šo datu nav. Kurjers lika sazvanīties ar info centru kuru nebija iespējams sasniegt vairāk kā stundu. Kad info centrs atzvanīja, viņu risinājums bija, ka es maksāju par atkārtotu piegādi. Atteicu sūtījumu un palūdzu atpakaļ naudu. Konsultante neizradīja ne mazāko interesi par situācijas veiksmīgu atrisināšanu, tikai pateica, ka nauda būs 5 darba dienu laikā un nolika klausuli.

Telefona aplikācija ir ļoti skumjā stāvoklī, būtībā web interfeiss kas iepakots aplikācijas izskatā. Veicot pasūtījumu man pie katra otrā skata izlec kāds brīdinājums ar lūgumu mēģināt vēlreiz:
— apstiprinot pirkumu izlēca ziņa, ka piegādes laiks vairs nav pieejams, bet tāpat pirkums apstiprinājās un izvēlēties jaunu piegādes laiku nav iespējams, programma atkārtoti lūdz visu pārlādēt.

Šis bija mans pirmais un pagaidām pasūtījums no Barbora. Šobrīd cenšos izdzēst savu izveidoto profilu ar datiem, bet tas nav iespējams, jo pasūtījums esot aktīvā stāvoklī - - detaļas ko es iztamborēju no kļūdas paziņojuma: "uzmanību!
//translation failed! Web. Common customerhasactiveorders//"

10.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 19.01.2021

Paldies par Jūsu atsauksmi un ļoti atvainojiet par šo pieredzi.
Kad kurjers ir klienta norādītajā adresē, viņš zvana vai klauvē pie durvīm. Ja līdz durvīm nav iespējams tikt (vai klients nav mājās), tad kurjers zvana uz klienta norādīto telefona numuru. Ja klientu nav iespējams sazvanīt, tad kurjeram gaida 10 min un tad viņš dodas piegadāt citus pasūtījumus, lai pārējie pasūtījumi būtu savlaicīgi izpildīti.
Lielās klientu intereses dēļ, var gadīties, ka telefoniski savienojums ar klientu konsultatnu jāuzgaida ilgāk nekā parasti, bet visiem klientiem atzvanam pēc iespējas ātrākā laikā. Atvainojiet, ka nepacēlām Jūsu zvanu uzreiz. Ja atzvans tiek veikts kurjeram, tad viņš paceļ klausuli pēc iespējas ātrāk. Jāņem vēra, ka viņš zvana laikā var piegādāt pasūtījumu.
Atvainojiet, ka par piegādi lūdzām maksāt atkārtotu maksu, ja veicot piegādi mēs Jums nezvanījām un neinformējām par piegādi, kā arī par to, ka kurjers neuzgaidīja Jūs vismaz 10 min norādītajā adresē.
Veicot pasūtījumu, klients izvēlas stundas intervālu, kurā notiks piegāde. Tādēļ, lūdzu, esiet pieejami saņemt zvanu šīs stundas intervālā gadījumā, ja kurjers nevar atrast norādīto adresi.
Strādājam pie mobilās lietotnes un mājas lapas uzlabošanas. Ja rodas kādas kļudas, būsim priecīgi par tām dzirdēt, lai varētu tās izlabot.
Veiksmīgus turpmākos pirkumus!

Ar cieņu,
Jūsu BARBORA

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes