AtrisinātaBalticom - plaxoj internet
s 16 maja ja barjusj s prigu4em internetam balticoma i uze 30 augusta skoka ja zvanil kredita patratil skoka pisal tak i nezdelali pitalisj no neumejut naverna skidku adin raz delajut za plaxoj internet a za ostaljnie mesjaca nexotjat vot takoe atna6enie k lientam da i es4e skazal apiratar esli ti xo4i6 4tobi bil xari6aja skorastj rubi les vo kak.kak mozna etu firmu nakazatj pamagite a to denjgi birut a abjazanasti nevipalnjajut.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (10)
Nemelo internets ir loti atrs!
aww, es pat līdz galam izlasīt nevarēju.. :) Interneta provaiderim nav ne vainas, ir bijusi pieredze, nekādu problēmu..
Пользуюсь Baltikom уже 2 года, очень довольна-как говорится дешево и сердито..Вячеслав, прежде чем писать жалобу- научитесь писать по-русски или по лат., а то невозможно разобрать, на каком языке вы пишете.
Tā ir īpaša transvestītiem domāta valoda, kurā viņi savā starpā sazinās.
с интернетом у них правда огромные проблемы, у самой вот скажем вчера- интернет прыгал, после долгих звонков с притензиями мне. что проблема у меня в компютере, в конце-концов сказали что мой адрес каким то образом другая апаратура использует, и они типо разобрались и причем адрес менять не собираются. у меня же свои догадки по их теме, а то что за дуру держат- достало
Mjā! Saņēmu no šiem rēķinu - raksta, ka man būs jāmaksā nauda par rēķina piegādēm! :D Paskatīsimies, kā tas ir saskaņā ar PTAC un arī ar noslēgto līgumu!
Ja man vnk piedāvātu saņemt rēķinu elektroniski, es ar prieku teiktu - JĀ!
Bet tad kad man sāk draudēt, ka ja es nereģistrēšos un neņemšu rēķinus elektroniski, ka tad liks man maksāt par rēķina piegādi -eu! Come on! Šādu debilu attieksmi pret klientiem un jo vairāk pret sevi, neuzskatu par pieņemamu!
Tiksimies savu jautājumu skaidrošanā/komunikācijā ar PTACu!
PS
Un interneta pieslēguma kvalitāte patiešām sāk suc*ot!
Plus, viņu darbinieki sola iesūtīt informāciju par saviem pakalpojumiem, bet reāli solīto neizpilda.
Laikam laiks pateikt, ka Lattelecom ir lieliski piedāvājumi manā rajonā! Un INTERNET naudiņu no manis nesaņem!
Ja javljajusj klientom Balticom bolee 5 let i nikogda nikakih problem u menja snimi nebilo, internet vsegda rabotaet, bivalo 4to tormozhenie no eto bilo odin raz za vse goda sozvonilasj snimi vse operativno rewili i nikakih problem, tam rabotajut deistviteljno o4enj kompitentnie sotrudniki vsegda o4enj vezhlevie i otziv4evie. Skoljko raz menja agetirovali pereiti k drugim internetprovaideram nikogda nesoglawalasj i nesoglawusj, i vsem sovetaju etot internet...A nas4et polu4enija s4etov v elektronnom vide eto ja s4etaju v nawe vremja normaljno i to 4to oni predlozhili napisav, neozna4aet 4to oni ugrozhali sama 4itala text napisannogo nigde nikakih ugroz neuvidela, esli 4elovek vse vosprinemaet s negativom to kone4no, nado idti zhalivatsja v perjod i s pesnjej madam!!!...Polu4aju s4et v elektronnom vide uzhe bolee 4em poltora goda, mi zhivjom ne v soveckom sojuzje 4tob po po4te vse polu4atj, tak 4to v pered vse regestriruitesj i polu4aite s4et po elektronke!!!...Horowego dnja vsem!...
Kristina, esmu "zaļi" domājošs cilvēks, un tur, kur var iztikt bez papīra drukāšanas - labprāt iztieku.
Līguma izmainīšana vienpusēji no balticoma puses, manā izpratnē ir pretlikumīga. Esmu jau aizsūtījis jautājumu uz PTAC, lai izvērtē.
No viņu zvanītāja sapratu, ka piedāvā TV pa Baltkoma infrastruktūru. Nu i priekš kam man tad viņu TV, ja būs tas pats quality kas nāk no Baltkom? Tad es labāk atdodu naudu Lattelecom.
Paskatījos BaltiCom komandas sastāvu - izskatās, ka izteikti "nacionāla" kompānija. Nu, nezinu kā citiem, bet man tas kaut ko izsaka par kompānijas vadību/īpašnieku! Nepatīk man "nacionālās" galējības!
Un starp citu, man liekas ka nav pareizi, ka ilggadēji klienti kompānijai neko nenozīmē! Es pie viņiem klients esmu jau ļoti ilgus gadus - kādus 8-10 noteikti! Visu maksāju laikā bez parādiem! Tikai priekš viņiem, škiet, tas neko nenozīmē. Arī krīzei sākoties neko nenozīmēja! Tas jau kaut ko liecina par kompāniju un tās attieksmi pret klientiem!
Noskaidroju - visu ar to naudas ņemšanu par rēķina sūtīšanu viņi dara likumīgi!
Tagad tikai paliek pašam pieņemt lēmumu, vai turpināt ar viņiem sadarboties!