AtrisinātaBalticom - Līguma laušana
Iesaku neslēgt līgumu ar Balticom A/S par interneta pakalpojumiem. Diez ko neatšķiras no IZZI (kas vispār slīkst pretenziju kalnos).
Viss ir jauki (atskaitot pāris reizes mēnesī, kad internets pazūd), kamēr nodomājat pārvākties.
1. kārt, jums par interneta nodrošināšanu jaunajā adresē jāmaksā mehāniķim par pieslēgšanu - 10 ls (kaut gan būtībā, tam ir jābūt Balticom interesēs, saglabāt klientus, taču viņiem tas pilnīgi un galīgi neinteresē!).
2. ja internetu nevar nodrošināt jaunajā adresē, tad JUMS JĀLAUŽ LĪGUMS un JUMS JĀMAKSĀ SODS! Neatkarīgi no tā, ka pie vainas ir Balticom nespēja pieslēgt šo pakalpojumu jaunajā adresē!
3. ja ar steigu pārvācaties, tad RĒĶINS par līgumsodu jums nāks UZVECO ADRESI! jo redziet, Jūs taču neesat izmainījuši pakalpojumu sniegšanas vietu! tā kā var vēl pēctam mēnešus 2 sēdēt pie vecās pastkastītes un gaidīt Baltcom rēķinu, kuru samaksāt, lai Jūs vēlāk nenodotu parādu piedziņas firmām.
4. un "jaukās" konsultantes attīstības nodaļā vēl atļaujas Jūs pārtraukt un pateikt, KA TĀS IR JŪSU PROBLĒMAS!
Vnk briesmīgs kantoris, kurā strādā neapmācīti konsultanti (nelaipni, slikti zin latviešu valodu un pat nemēģina risināt situācijas) un pelna ar negodīgām metodēm!
SABIEDRISKAIS FUJ A/S BALTICOM DARBINIEKIEM!
p.s. gaidiet turpinājumu, rīt došos uz biroju.
Uzņēmuma Balticom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (7)
Tapēc izvelējos Lattelekom. Nu jau 3 gadi un nav nekadas problēmas. Toties Tv ir Baltcom.
A teu pis? Pasūti dirst to kuņasbērnu perēkli!
Neatkarīgi no tā, ka pie vainas ir Balticom nespēja pieslēgt šo pakalpojumu jaunajā adresē!
Кто виноват в том, что ты каждый раз меняешь адрес? Может вина твоя: ты ведь переезжаешь.
Marod ne nisite bred =) u izzi pri otklju4enii ljuboj uslugi zaplati 50 lat nezavisimo skoka proslo vremeni s momenta podklju4enija i nenado Sravnivat' BALTICOM i IZZI, vsegda budut dovolnie klienti i nedovolnie kamu skorost' kamu obanentka, na kavota posmatreli netak =)
Uzmanīgi jālasa līgums, punkti pretrunā, ir punkts, kur pats piekrīti, ka viņi publisko personas datus publiskā telpā, medijos utt. Un rēķinus sūta debesīs skatoties.
Man šobrīd arī ir radusies situācija, ka dzīvoklī kuru pērku Balticom kompānija nevar nodrošināt savu pakalpojumu jun līdz ar to man jāmaksājot ir k-kādi sodi par līguma laušanu, kaut gan gadu atpakaļ, kad pagarināju līgumu viņu kantorī, viena administrātore, kura manuprāt, ļoti slikti orientējās LV valodā, apgalvoja, ka līgumu pagarinot, es neapņemos nekādas saistības. Vēlos zināt, kā Agitai kantorī gāja, vai bija iespējams k-kādu risinājumu rast.
pilnīgi idiotisms. uzrakstīju e-pasta ( uz kuru viņi arī sūtīja man rēķinus ) ka no tāda un tāda daatuma atsakos no viņu pakalpoumiem ( bija beztermiņa līgums) šie man prasa samaksu 2 mēnešus uz priekšu un saka ka iesniegums e-pastā neder, jānākot uz biroju. kautgan līgumā teikts ka vienk jāiesniedz rakstisks iesniegums.