www.sudzibas.lv Balticom Krāpšana slikts serviss

AtrisinātaBalticom - Krāpšana slikts serviss

Labdien. !
Gribēju arī šeit izteikt pretenziju, pret kompāniju balticom. Padomājat, labi pirms ņemat viņus pieslēgs super ātri, atslēgs super lēni.
Tā kā man, ir pieslēgts, bez termiņa līgums, esmu klients jau vairāk kā gadu. Gribejū atslēgt, un, tad pēkšņi. Sāk vilkt garumā viss, un neatbild, saka, ka nevar identificēt, tad kļūda sistēmā, beigās pēc 3 nedēļām pasaka, ka tikai viņu klientu apkalpošanas centrā vai ar ē - parakstu.
( (draugi padomājat labi vai jūs gribat pēctam cīnīties, lai atslēdz jums normālā termiņā dienās nevis, kā viņiem izdevīgāk.) ) vissus aicinu rakstīt sūdzības ptac viņi var tikai sodīt par šādām rīcībām. Nepaslinkojat katra sūdzība ir svarīga.

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 26.06.2019

Sveicināti!

Paldies ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Saprotam, ka nav patīkami saņemt rēķinu par pakalpojumiem, kurus nu jau vairs neizmantojat, taču slēdzot līgumu un parakstot to vienmer lūdzam iepazīties ar līguma nosacījumiem - tai skaitā, ar līguma izbeigšanas nosacījumiem. Operatoru zvans nes konsultatīvu informāciju, taču viss ir norādīts arī Jūsu līgumā.
Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu tieši Jūsu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni.
Patiesi žēl, ka šoreiz sarūgtinājām Jūs, bet lūdzam dot iespēju arī izlabot šo situāciju un vienlaikus arī Jūsu viedokli par to.

Gaidīsim ziņu.

Balticom komanda.

Atbilde no AS Balticom Pārstāvja atbilde 26.06.2019

Sveicināti, Anda!

Visticamāk, ir nepieciešams pāriet uz digitālo televīziju. Lai pārbaudītu informāciju un atrisinātu situāciju, nosūtiet lūdzu privātā ziņā Jūsu kontakttālruni, vai arī lūdzam sazināties ar mūsu tehnisko atbalstu.

Pateicamies,
Balticom komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 06.09.2019

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 06.09.2019

Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

K

Komentāri (9)

Pacco_al 13.05.2019

Un tā Kristapssss atveram: https://balticom.lv/i/20151103_phys_contract.pdf un lasām:

5.2 Katra no pusēm ir tiesīga izbeigt šo līgumu, rakstiski par to informējot (ņemot vērā šī līguma 2.1.3 punktu) otru pusi 30 (trīsdesmit ) dienas iepriekš.
2.1. Abonents apņemas:
2.1.3 Jebkura veida sūdzības/pretenzijas, iesniegumus par līguma laušanu noformēt rakstiski un parakstīt ar drošu elektronisko vai rokraksta oriģinālu parakstu un operatoram jāiesniedz to oriģināls.

Kas šeit vēl nav saprotams vai neizskaidrots? Jeb citiem būtu jāstrādā tā, kā kurš katrs iedomājas un kā gribētos vai būtu vienkāršāk vai ērtāk?
Nē. Viss ir līgumā atrunāts. Var būt pirms neskatoties paraksta - ir vērts tomēr izlasīt. Noderēs un nevajadzēs sūdzības skribelēt te.

S students Kārlis 14.06.2019

To Pacco_al! Protams Jums kā Balticom darbiniekam ir liela interese, lai šādas sūdzības par servisa kvalitāti netiktu publiski paustas. Konkrētajā gadījumā neiet runa par līguma nosacījumiem, bet gan par servisa kvalitāti. Ja operators apsola, ka atzvanīs, tad tas arī ir jāizdara. Bez tam laba servisa ietvaros arī uzreiz jebkurš operators laicīgi var norādīt vai atgādināt klientam, ka ir rakstiski jāinformē par vēlmi atslēgt pakalpojumus. Tad arī nebūtu vairākas šāda satura sūdzības par servisa kvalitāti!

AS Balticom Pārstāvja atbilde 08.07.2019

Labdien! Nosūtiet, lūdzu, privātu vēstuli ar savu pieslēguma adresi, lai mēs varētu noskaidrot, kāpēc ar mūsu operatoriem tika izveidojusies šāda situācija! Atvainojamies, ka nespējām Jūs sazvanīt laicīgi!

E Elvijs Bangers 23.05.2019

es arī lietoju šī uzņēmuma interneta tv un mani viss apmierina gan cena, gan pats interneta tv un līdz šim nekādu problēmu nav bijušas.

AS Balticom Pārstāvja atbilde 08.07.2019

Labdien! Paldies par Jūsu atsauksmi, centīsimies, lai arī turpmāk Jūs būtu mūsu laimīgo klientu vidū!

A Anda B 31.05.2019

Mani apmierina "Balticom" interneta ātrums un regularitāte, bet ir viena problēma ar TV. Viņi man vēstulē apgalvo, ka manā paketē ir "Latvijas šlāgerkanāls", bet es tādu nevaru atrast! Izeju atkārtoti visiem kanāliem, tur ir neskaitāmi daudz krievu kanālu, kurus nekad neskatos, jo vispār neskatos krieviski, bet šlāgerkanāla nav. No 50+ piedāvātajiem kanaliem skatos tikai LTV1; reTV, LNT, TV3, TV24, bet jāmaksā par 50 kanāliem!

E Elvijs Bangers 01.06.2019

nezinu man parasti šlāgerkanāls arī ir, jo pats jau pus gadu izmantoju un viss ir kārtībā!

S Spuris 04.06.2019

Pamēģiniet manuāli TV meklēšanu,varbūt tad sameklēsies

AS Balticom Pārstāvja atbilde 08.07.2019

Šlāgerkanāls ir pieejams 150 kanālu sarakstā. Varam piedāvāt Jums divas iespējas - 1. pāriet uz Digitālo TV ar 150 kanāliem un skatīties Šlāgerkanālu kopā ar vēl citiem jauniem kanāliem, vai, 2. - pāriet uz Analogo TV ar 19. kanāliem, kur iespējams skatīties Jūsu nosauktos kanālos, nepārmaksājot par tiem, kurus neskatāties!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes