Baltic Taxi serviss - Slikts pakalpojums
BALTIC TAXI degradē takšu servisa būtību!
Šodien, piektdien, 15.12.2017., mēs zaudējām teātra izrādi Baltic TAXI operatora paviršās attieksmes dēļ. Plkst. 17.45, kad izsaucām taksometru, operators pieņēma izsaukumu un pieteica gaidīšanas laiku līdz 40 minūtēm. Šis laiks atbilda mūsu iespējām nokļūt no Rīgas Teikas rajona līdz E. Smiļģa muzejam Talsu ielā 1 (izrādes sākums plkst. 19.00), un mēs apstiprinājām pasūtījumu. Taksometrs atbrauca pēc stundas un piecām minūtēm. Gaidīšanas laika pēdējās 30 minūtēs nesaņēmām ziņu par auto kavēšanos, kā arī nebija iespējams sazvanīt Baltic TAXI operatoru, lai noskaidrotu kavēšanās iemeslu. Ziemassvētku “apkalpošanas servisa” cena – zaudēti 44.00 EUR (kurus bijām atlicinājuši tieši šim notikumam) un, protams, sabojāts piektdienas vakars. Sveiciens Baltic TAXI Ziemassvētkos! Izvēlieties citus taxīšus!
Papildus informācijai: kad stāvi uz ielas un raugies katrā automašīnā ar cerību ieraudzit taxi, kuru, esi esi izsaucis un, kuru vēlies apmaksāt, lai nokļūtu laikā, tur, kur Tas ir nepieciešams, bet tā vienkārši nav!? Kā to sauc?A?
Komentāri (2)
Nu tu vienmēr varēji pieteikt Taxi laicīgi (pazvanot iepriekšējā diena un pasakot precīzu laiku, kad viņam ir jābūt pie tavas mājas) un vienmēr ir laikā. Ja izsauc uz "kad būs brīvs taxis" laiku, un vēl piektdienas vakarā, tad vienmēr var rēķināties ar gaidīšanu un laika mainīšanos un informācijas trūkumu, jo tas ir atkarīgs no citiem klientiem, kurus arī pārvadā un no sastrēgumiem (kuri piektdienas vakaros ir neizbraucami) un citu klientu vēlmēm (pārved mani uz otru pilsētas galu, tur savāksim vēl pasažierus un tad brauksim uz vēl citu rajonu cauri visai Rīgai) un to ka viss darbojas pēc ridas principa un tā ka priekšroka ir tiem, kas laicīgi sazvanīja un pieteica uz konkrētu laiku, un nav iespējams pat prognozēt laiku, kad kāds atbrīvosies.
Papildus informācijai: to sauc par sava laika nepareizu plānošanu un visu risku neizvērtēšanu.
Nē, to sauc par " attieksmi pret klientu". Ja operātors ir noslēdzis mutisku vienošanos par laiku, kurā auto būs un šī vienošanās nav īstenojama, tad viņam ir klients jābrīdina. Pretējā gadījumā tas degradē šo vienošanos kā tādu. Tāda parasti ir bijusi pieredze ar citām kompānijām. Varbūt, ir iemesls pārdomāt savu apklapošanas politiku.